OrjanB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg har laget denne illustrasjoen i paint. Hva synes dere? Selv synes jeg den er ganske kul. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Denne illustrasjonen likte jeg godt. Det er tydelig at den resonerer følelsene dine, noe som alltid er viktig for kunstnere. Et solid stykke arbeide. Flott jobbet! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er forholdsvis godt komponert. Penisen er plasser etter tredelingsregelen, og blikket går naturlig fra penis, til lynet og over på politibilen. Kunne kanskje ha kuttet litt på venstre side? Kunne også blitt gjennomført litt mer nøye, men alt i alt så var det ikke så verst. Tittelen passer bra og er representativt for bildet. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei, OrjanB! Stilig! Jeg liker fargekontrastene. Det skaper liv og blikkfang, det er ingen tvil om hvor du vil at øyene skal gå først. Det er mye fart i bildet. Lynet, bilen og kjønnshårene, som i tillegg kan virke som at penisen er som en rakett som er på vei oppover, altså den spirer. Bilen er i fart, men jeg kunne egentlig ha likt og sett at den peker andre veien slik at den leder ut av bildet. Det er kanskje litt småpirk, men du kunne med fordel ha jobbet litt bedre med utklippingen og røykeffekten bak bilen. Lyneffekten er veldig stilig, men det gir kanskje et inntrykk av at bilen er i fall. Har du noe i mot å utdype litt om ideen bak bildet og tittelen? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Flott illustrasjon! Jeg syns det er litt uheldig at det ene framhjulet på politibilen er kuttet, ellers er det en grei komposisjon. Den har likevel forbedringspotensialet, spesielt i eksosrøyken som du kunne brukt litt mer tid på. Stå på! Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takk for kritikk. Har jobbet litt mer med den. Jeg croppet litt på venstresiden og la på en flamme på bilen for å skape litt mer dynamikk mellom lynet og bilen. Det spiller også videre på fargekontrasten mellom den kalde bilen og det varme lynet. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Se der ja! Nå ble det mye bedre. Eksplosjonen ga liksom mer mening i lynet og bilde fikk en mer enhetlig følelse. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Takker Keith White og Speik for konstruktiv kritikk igjen. Har nå jobbet enda litt mer etter innspill fra dere. Har lagt på sideskjørt på politibilen for å skape balanse mellom penisen og politbilen. Har også jobbet videre med eksosen. Prøvde å skjule den dårlige maskingen med å legge på litt gress forran politibilen. Tror jeg begynner å nerme meg ferdig nå. Får vel lage en CMYK versjon i 300ppi og sende den til trykk snart. Endret 9. september 2009 av OrjanB Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er ikke noen ekspert på temaet, men jeg falt øyeblikkelig for dette bildet. Følelsene du greier å uttrykke gjennom bildet er bare helt fantastisk! Er det greit at jeg bruker det som bakgrunnbilde? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Oi, lenge siden jeg har sett noe slikt. Fantastisk arbeid du har utført her! Hadde jeg vært deg ville jeg vært forsiktig med å legge ut bilder her, i tilfelle noen stjeler. Verdifult verk du har. Stå på Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er sant, kanskje det vil lønne seg å ha på en watermark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå