Gå til innhold

Illustrasjon: Livets spire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forholdsvis godt komponert. Penisen er plasser etter tredelingsregelen, og blikket går naturlig fra penis, til lynet og over på politibilen. Kunne kanskje ha kuttet litt på venstre side? Kunne også blitt gjennomført litt mer nøye, men alt i alt så var det ikke så verst. Tittelen passer bra og er representativt for bildet.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Hei, OrjanB!

Stilig! Jeg liker fargekontrastene. Det skaper liv og blikkfang, det er ingen tvil om hvor du vil at øyene skal gå først. Det er mye fart i bildet. Lynet, bilen og kjønnshårene, som i tillegg kan virke som at penisen er som en rakett som er på vei oppover, altså den spirer. Bilen er i fart, men jeg kunne egentlig ha likt og sett at den peker andre veien slik at den leder ut av bildet.

Det er kanskje litt småpirk, men du kunne med fordel ha jobbet litt bedre med utklippingen og røykeffekten bak bilen. Lyneffekten er veldig stilig, men det gir kanskje et inntrykk av at bilen er i fall.

Har du noe i mot å utdype litt om ideen bak bildet og tittelen?

Lenke til kommentar

Takk for kritikk. Har jobbet litt mer med den. Jeg croppet litt på venstresiden og la på en flamme på bilen for å skape litt mer dynamikk mellom lynet og bilen. Det spiller også videre på fargekontrasten mellom den kalde bilen og det varme lynet.

post-166194-1252497041_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker Keith White og Speik for konstruktiv kritikk igjen. Har nå jobbet enda litt mer etter innspill fra dere. Har lagt på sideskjørt på politibilen for å skape balanse mellom penisen og politbilen. Har også jobbet videre med eksosen. Prøvde å skjule den dårlige maskingen med å legge på litt gress forran politibilen. Tror jeg begynner å nerme meg ferdig nå. Får vel lage en CMYK versjon i 300ppi og sende den til trykk snart.

post-166194-1252497472_thumb.jpg

Endret av OrjanB
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...