Knut_F Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har en global hook, som må kjøres fra en DLL. Det fungerer greit. Men jeg vil gjerne overfør en verdi f.eks KEYUP = true; fra dll'en til hovedprogrammet. Finnes det noen god måte å "overføre verdier fra dll'er til selve programmet"? Lenke til kommentar
亚历山大 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg ska gi deg et lite hint jeg -> CreateFileMapping Om du ikke finner ut av det kan du jo altids sende data mellom programmene via socket (som er jeg syns er mye værre / styggere / treigere / idiotisk enn den andre metoden...) Endret 9. september 2009 av zorgion Lenke til kommentar
Knut_F Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg ska gi deg et lite hint jeg -> CreateFileMapping Om du ikke finner ut av det kan du jo altids sende data mellom programmene via socket (som er jeg syns er mye værre / styggere / treigere / idiotisk enn den andre metoden...) Takk skal du ha! Det der er fillern meg ikke enkelt:P Veit du om et litt mer oversiktlig eksempel? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Named pipes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå