Halvsame Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Finnes det noen snille mennesker i Trondheim som har en ATX-strømforsyning de vil "gi bort" for en (veldig) billig penge? Min gamle sliter har sagt takk for seg, og økonomien er ikke akkurat på topp for tiden. Er det kanskje noen som vet om noen man kan henvende seg til (f.eks. på Gløsen) for å få den fiksa tilnærmet gratis? Har ikke snøring hva som er galt med den. Når jeg skrur på strømmen går sikringa i leiligheten, dette uavhengig av om PSU er tilkobla hovedkortet eller står alene på bordet. Har åpna den, ser/lukter ingen svidde komponenter. Lenke til kommentar
bjarneo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tja, prøv deg på news, kanskje? ntnu.marked er temmelig innholdsrikt ...Eller kanskje det var du som posta den om strømforsyning der? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Du kan jo alltids stikke innom Omega Verksted i kjelleren på elektrobygget. Sikkert noen der som kan hjelpe deg å finne ut om psuen har livets rett. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Har bitt i det sure eplet og kjøpt ny PSU. Men jeg tar med meg den gamle på Gløsen etter sommern når jeg skal bygge ny PC. Omega-gutta, tar de seg godt betalt eller? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Tipper de gjør det gratis. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Oi det er jo litt nice.. Men orker ikke ta det før sommern uansett. Har ikke noe å bruke to PSU-er til uansett . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå