Gibson Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Heisann. Hadde tenkt å gjøre meg selv en bjørnetjenste og bytte ut den gamle Addonics skjermen hvor alle bilder ser ut som en regnbue. Hadde i utgangspuktet tenkt meg en LCD, men kan til nød være en CRT. Hadde ikke tenkt å bruke noe mer en 3500-4000kr. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Her er en 17" lcd skjerm i din prisklasse jeg fant på HW`S annbefalings side: https://prisguiden.no/vis_produkt.p.../170SXWB%20Plus Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Da ville jeg heller kjøpt testvinneren til Samsung. Syncmaster 172T. Skjermen er best i test på PCWorld/TV2 hjelper deg. Den fikk også god kritikk fra hardware.no Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Da ville jeg heller kjøpt testvinneren til Samsung. Syncmaster 172T. Skjermen er best i test på PCWorld/TV2 hjelper deg. Den fikk også god kritikk fra hardware.no Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Samsungen er kjempebra (har den sjøl), men kanskje i dyraste laget? Eg meiner den er verdt kvar krone..... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå