cre8or Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Noen som vil dele noe fete tips med meg til å lage fet case mod?? Noe som er fetish å som ikke så mange har?? Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: Noe som er fetish å som ikke så mange har?? Veeel, du kan jo prøve å legge et tynt lag med latex på hele kabinettet :wink: Seriøst though... hva med å male et eller annet motiv på. Så vidt jeg vet er ikke dette en særlig utbredt mod. De fleste lakkerer nok i enkle farger... Det forutsetter jo at du har litt talent, da, men men, kunne vært kult. Eller du kan skjære til reflekser evt. få tak i sånn refleksmateriale og dekke hele kabinettet med det. DET hadde vært spa, ikke sant (uff, har sett for mye Solo reklamer i det siste :wink: ) Evt kan du jo bygge et kabinett selv, av f.eks. aluminum, stål (jaja hvorfor ikke) eller hardplast. Bygge hele kabinettet i plexiglass og armert aluminium f.eks. Er nok en mulighet men... Du får se hva du gidder :wink: Vet ikke helt hva du mener med "fetish", men du får sikkert noen andre forslag. Lykke Til! Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 ja jeg har vurdert å lage et nytt kabinett i plexi lr glass men vet ikke helt....d tar tid men tid har vi nok av!! Det med å tegne har jeg vurdert men vet ikke helt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 20:45, cre8or skrev:Noen som vil dele noe fete tips med meg til å lage fet case mod?? Noe som er fetish å som ikke så mange har?? Få en grafitti kunstner til å tegne noe kinky på det. Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 ja det er ikke vanskeli å få en til å tegne noe kinky bor i trondheim da så men vet ikke om jeg vil ha d....har lyst på lexan å neon Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 hmmm no som æ ska mekke på utseende på pc'n!så noen tips til ozzn jeg kan skjule strømkablene? Jeg har chieftec ikke d største men hakket under!! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 rosemaling, det trur eg ikkje det er noen som har :smile: Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Bruk kabinettet som stol, da får du en fin vibrerende effekt. Eller bygg et av pepperkaker, evt. ta det utenpå ditt nåværende kabinett? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: Noen som vil dele noe fete tips med meg til å lage fet case mod?? Noe som er fetish å som ikke så mange har?? Quote: har lyst på lexan å neon selvmotsigelse? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Ha ett lite plexi vindu (stort er ikke pent.) Så har du tarantell i ett bur i bunn av kassa. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 pirajaer i plexitanken til vannkjølinga. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 14:12, Bugaloo skrev:pirajaer i plexitanken til vannkjølinga. Lol, DET hadde vært noe det :razz: Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 bygg PC-en i ett pepperkakehus. men pass på det på lan så ingen spiser det opp:) "evil" Lenke til kommentar
Vile Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Du kan jo tapetsere hele kabinettet med Donald-tapet eller noe sånt... (; Lenke til kommentar
sircam Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Dekk kabinettet med baderomsfliser.... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: sircam skrev (2002-01-26 18:57):Dekk kabinettet med baderomsfliser.... Det hade vørt drit stilig, men man må planlegge veldig nøye for å få det fint samtidig som at det fortsatt er mulig å åpne kassa. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hva med organiske materialer? Torvtak, og kabinettdører i tre med røft preg? Må vannes, da... ... Eller lim fast disketter på hele utsiden, akkurat som baderomsfliser? ... Tekster fra bibelen? ... Eller musmatter, samme metode som baderomsfliser? ... OSV... Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 hehe nei skal ikke ha noe dritt på kabinettet nei!men tror d blir lexan plate å neonlys no! Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hmm... "the bunny mod". Rosa fuskepels på hele kassa, øyne, værhår og nese. Bak munnen kan du montere en slot - in DVD eller liknende. I ørene putter du ståltråd, slik at de kan formes til ønsket stilling. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå