spetwols Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg kjørte programme som heter Bootvis ista. Så starter jeg pcen av og på. Så kommer det opp : Warning! Disk write chasing is disabled. Hva er det fornoe ? Link til programme Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg kjørte programme som heter Bootvis ista. Så starter jeg pcen av og på. Så kommer det opp : Warning! Disk write chasing is disabled. Hva er det fornoe ? Link til programme Åpne Enhetsbehandling (høyreklikk på Min Datamaskin, velg Behandle. Enhetsbehnalding er i menyen til venstre). Finn harddisken(e) dine og velg fane nr. 2 (husker ikke hva den heter). Der kan du skra av og på write cache. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sikker på at du har angitt feilmelding riktig? Aldi hørt om Disk Write chasing (chasing = siselering). Og er programnavnet riktig (Bootvis vista)? Finner ikke at Bootvis støtter Vista. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ok takk jeg fikset det nå. Men hva er det egentlig fornoe ? Sikker på at du har angitt feilmelding riktig? Aldi hørt om Disk Write chasing (chasing = siselering). Og er programnavnet riktig (Bootvis vista)? Finner ikke at Bootvis støtter Vista. Riktig det ja jeg fant den på enhetsbehandling. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok takk jeg fikset det nå. Men hva er det egentlig fornoe ? Sikker på at du har angitt feilmelding riktig? Aldi hørt om Disk Write chasing (chasing = siselering). Og er programnavnet riktig (Bootvis vista)? Finner ikke at Bootvis støtter Vista. Riktig det ja jeg fant den på enhetsbehandling. "Caching", som jeg antar du mener, er mellomlagring av data før det skrives til harddisken. Det øker ytelsen på harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå