flemmz Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Sitter her å skal bytte battericeller i batteriet til min Dell d620 9 cell(. Men det er ingen hemper eller noe på dette batteriet og henger SKIKKELIG fast! Virker som det er limt. Jeg fant ingen guider til åpning av disse batteriene. Er det noen som vet eller finner? Bilde av batteriet Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Sitter her å skal bytte battericeller i batteriet til min Dell d620 9 cell(. Men det er ingen hemper eller noe på dette batteriet og henger SKIKKELIG fast! Virker som det er limt.Jeg fant ingen guider til åpning av disse batteriene. Er det noen som vet eller finner? Bilde av batteriet Åpning av batteri er som regel ikke lurt. Men uansett: Hempene er sikkert på innsiden. Bruk noe tynt av hardplast og bryt opp den tynne sprekken som går rundt batteriet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Skal du bytte celler selv? Hvorfor ikke bare kjøpe ett nytt batteri? Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 10. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Koster ca 200,- for 10 batterier. Og da blir det utrolig mye rimeligere enn ny batteripakke. Har åpnet slike ting før men nå ser det ut som om de limes. Det virker slik ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå