AKIRAx77 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I følge www.oslokino.no per 09.09.09 så har ikke District 9 premiere i Colosseum. En sci fi film som har kommet nesten ut av "no where" og blitt kritikerrost opp i skyene. Hvordan er det mulig at den IKKE får visning på Colosseum??? I steden får Inglorious Bastards fortsette (på sin tredje eller fjerde uke) i sal 1. Er det noe sted man kan klage til???? Eller bare jeg som reagerer? Innser jo at filmen ikke er alle sin "cup of tea", men Colosseum har vært flink til og annerkjenne behovet for at sci fi filmer bør sees stort. AKIRA Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Som mange andre bedrifter er også Colosseum nødt til å prioritere og vise det som faktisk selger, det som gir penger i kassa blir prioritert. Sånn er det bare, dessverre. Hadde jeg vært deg ville jeg sendt de en hyggelig mail med forslag om at denne filmen bør vises på sal 1. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva med å forselå at de sender den som nattfilm i sal 1 i et par helger, så kan de ivrigste fansen gå å se den stort. Tviler på du får gehør for å flytte den mest sette filmen om dagen vekk fra sal 1, men det er jo lov å prøve. Aldri hørt om filmen jeg, men så er jeg ingen stor sci-fi fan heller Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da drar du på ringen kino heller og får sett filmen med litt bedre lyd og bilde. Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva med å forselå at de sender den som nattfilm i sal 1 i et par helger, så kan de ivrigste fansen gå å se den stort.Tviler på du får gehør for å flytte den mest sette filmen om dagen vekk fra sal 1, men det er jo lov å prøve. Aldri hørt om filmen jeg, men så er jeg ingen stor sci-fi fan heller Er mange som aldri har hørt om den, men fy flate for en film.. Den kommer til å bli en klassiker, og da ikke bare blandt sci-fi fans tror jeg. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ringen er jo mye bedre uansett.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Filmen har ikke kommet fra ingensteds. Filmen har fått mye internasjonal mediadekning, og til de grader stor viral reklamekampanje. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Produsenten Peter Jackson er heller ikkje ukjent. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ser filmen på Kino1 i Sandvika på fredag kveld. Helt finfin lyd og bilde der, Ringen slår det selvfølgelig, men kjenner en på Kino1 som kunne holde av billetter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nedlatende innlegg fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres; reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Carne Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ble skuffet da jeg fant ut at filmen bare sendes i sal 4 og 5 her i Sandnes. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Filmen har ihvertfall (de to gangene jeg har sett den) blitt vist med stappfull sal. (så den er ganske populær i Canada) Endret 12. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 fy faen så ræva, går jo ikke på ringen heller. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Så den på klingenberg 1 på fredag. Var 100% fornøyd med opplevelsen der:) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ey - epostane dykkar har funka: http://twitter.com/oslokino/status/4027921709 District 9 på Ringen: Etter ønsker fra publikum har distributør SF Norge klart å få tak i en digital kopi. Fra fredag vises den på Ringen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg blir så glad når entusiaster som trådstarter har et brennende ønske om å se slike filmer på kino Men synd den ikke var up and running fra start. Det er sånn ca like teit at en norsk versjon av hvilken som helst animasjonsfilm er første prio på sal 1, istedenfor den engelske versjonen. Synd at penger nesten alltid går foran alt - jeg irriterer meg vel ikke alene tenker jeg. Selv venter jeg til den kommer på blått. Blir helt våt når jeg så den var filmet i 4K, på Red One Camera. Og så håper jeg Sony slipper den i PCM når den tid kommer. Dog "synd" den er filmet i 1.85:1. Eier regissøren ingen skam ? Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dog "synd" den er filmet i 1.85:1. Eier regissøren ingen skam ? Forundrer meg ikke om dette er et bevisst valg for å beholde mockumentary-preget. 2.39:1 er jo mye mer kino enn dokumentar … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå