Gå til innhold

District 9 har IKKE premiere i Colosseum.

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

I følge www.oslokino.no per 09.09.09 så har ikke District 9 premiere i Colosseum.

En sci fi film som har kommet nesten ut av "no where" og blitt kritikerrost opp i skyene. Hvordan er det mulig at den IKKE får visning på Colosseum???

I steden får Inglorious Bastards fortsette (på sin tredje eller fjerde uke) i sal 1.

Er det noe sted man kan klage til????

Eller bare jeg som reagerer?

Innser jo at filmen ikke er alle sin "cup of tea", men Colosseum har vært flink til og annerkjenne behovet for at sci fi filmer bør sees stort.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å forselå at de sender den som nattfilm i sal 1 i et par helger, så kan de ivrigste fansen gå å se den stort.

Tviler på du får gehør for å flytte den mest sette filmen om dagen vekk fra sal 1, men det er jo lov å prøve.

Aldri hørt om filmen jeg, men så er jeg ingen stor sci-fi fan heller :)

Lenke til kommentar
Hva med å forselå at de sender den som nattfilm i sal 1 i et par helger, så kan de ivrigste fansen gå å se den stort.

Tviler på du får gehør for å flytte den mest sette filmen om dagen vekk fra sal 1, men det er jo lov å prøve.

Aldri hørt om filmen jeg, men så er jeg ingen stor sci-fi fan heller :)

Er mange som aldri har hørt om den, men fy flate for en film..

Den kommer til å bli en klassiker, og da ikke bare blandt sci-fi fans tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir så glad når entusiaster som trådstarter har et brennende ønske om å se slike filmer på kino :)

Men synd den ikke var up and running fra start. Det er sånn ca like teit at en norsk versjon av hvilken som helst animasjonsfilm er første prio på sal 1, istedenfor den engelske versjonen.

Synd at penger nesten alltid går foran alt - jeg irriterer meg vel ikke alene tenker jeg.

Selv venter jeg til den kommer på blått. Blir helt våt når jeg så den var filmet i 4K, på Red One Camera. Og så håper jeg Sony slipper den i PCM når den tid kommer. Dog "synd" den er filmet i 1.85:1. Eier regissøren ingen skam :D?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...