unik42 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eidos' betal-det-du-vil-kampanje er en kjempesuksess. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Selv om mange mener at dette ikke er det beste manager-spillet, synes jeg det er gøy at det går så bra når de tør å gå andre veier. Det kan bane veien for fler. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tror at slike "serie" spill kan tjene på denne betalings-måten. Da er det ofte fans som kjøper og de har ingenting i mot å betale for å få neste spill i serien. De kanskje også litt mer langsiktig enn type crysis sine 13-åringer- som-vils-pille-det-super-kule-spillet-med-supåer-kul-grafikk ville gjort. Masse skrive leif pga jeg ikke ser det jeg skriver pga en ddom reklame!!!!! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har aldri testet Champ.Man serien etter at SI Games lanserte Football Manager - men nå betalte jeg da noen tiere for å få testet dette. Ut ifra screenshots ser det mest interessante ut til å være muligheten for justering av taktikker med piler hit og dit i ulike situasjoner. Dette er jo noe som alltid har manglet i Football Manager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg kjøpte med abb. for oppdateringer. Totalt £ 7.51. Meget god pris for et spill som kan gi mange timer koselig og strategisk underholdning. Jeg har ikke spilt denne serien på 10 år, så det blir gøy å prøve igjen. Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vill ikke betale for noe som jeg ikke kommer til å spille for det er Football Manager fra SI som er kongen på haugen men flott tiltak som kanskje flere utviklere kan se nærmere på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Utfra mangler i FM som nevnes i tråden så spørs det vel hvem som er kongen på haugen? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 FM er kongen på haugen. Det virker som mange ikke vet at det er dagens FM som er en videreføring av gamle CM. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Vil tro at gjennomsnittet er litt høyere en det ville vært hvis denne salgstypen var vanlig, fordi enkelte vil betale ekstra denne første gangen for å spesifikt belønne tiltaket og for å "bevise" at det fungerer. En effekt som isåfall faller vekk når dette blir mer vanlig. Det er ihvertfall min teori. Endret 9. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg