Krishell Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kunne man ikke laget en ny avdelig hvor brukerne kunne spurt om div sanger etc? Ser det har vært en del her som har lurt på hvem er denne artisten og hva heter denne sangen? Har selv en liten snutt av en låt jeg fikk tatt opp fra mobilen av en sang jeg er desp etter. Men flere enige her? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Sist jeg sjekka var dette ett hardware og pc relatert forum. det er nok av andre musikk forum Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fullt enig der, så lenge det ikke finnes noen annen lignende tjeneste (i Norge) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Sist jeg sjekka var dette ett hardware og pc relatert forum. det er nok av andre musikk forum Vi har jo søppel, så det kan vel ikke bli så mye værre Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Uansett så er det en kategori i forumet som heter 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk'. Der har du vel musikken din. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Uansett så er det en kategori i forumet som heter 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk'. Der har du vel musikken din. Nja, trur jeg ville blitt banna fort hadde jeg hele tia spørt, "hva heter denne, eller hvem sang begynner slik" er ofte jeg kunne trengt slike tips om hva en sang heter etc Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Uansett så er det en kategori i forumet som heter 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk'. Der har du vel musikken din. Musikk er software og dette er et Hardware forum. Såvidt jeg vet har vi allerede et ledd mht lyd,lydkort osv. :-? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det postes musikk spørsmål der allerede, men det er kanskje i relativt begrenset omfang slik at det ikke er et problem. Hadde vært greidt å få en moderator sin mening. Uansett så er det en kategori i forumet som heter 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk'. Der har du vel musikken din. Musikk er software og dette er et Hardware forum. Såvidt jeg vet har vi allerede et ledd mht lyd,lydkort osv. :-? Hæ? Hva mener du? At man ikke skal poste musikk siden dette er et hardware forum? Hva i så fall med programvare og linux? Eller at det allerede finnes en kategori som heter 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk', og der kan det postes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå