OlafG Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hadde en portrettoppgave på skolen, tok et bilde av en engelsklærer her. Brukte en reflektor under haka for å drepe litt skygger og lyse opp ansiktet. Flickr D700+24-70 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Veldig fint lyssatt, om enn et lite grønnskjær i fargene (kan være skjermen min) Eneste litt dumme var at du har fokus på brillene, og ikke øynene. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Burde hatt litt mindre blender, tror jeg. Hvilken blender er brukt? Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Enkelt, men bra portrett. liker måten dressjakken går så fint med bakgrunnen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hvis jeg kan foreslå redigering.. Fjernet grønnskjær, kjørt en liten s-kurve og skarpet opp litt (Si ifra så fjerner jeg bildet) Endret 9. september 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Synes det var et fint portrett ,men som nevnt burde fokuset sittet mer på øynene. Likte versjonen til _DSC1233.jpg. Lenke til kommentar
Dior Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Veldig fint portrett faktisk. Jeg liker mest at det ikke er for mange farger. Kan ikke så mye selv Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Som nevnt - fokusplanet enda litt lenger bak, på øynene. Glimrende 3d-effekt - ansiktet står intenst ut - selv om han ser litt forvirret ut.. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Dette bildet likte jeg veldig godt. Utrolig bra, - godt jobbet! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis jeg kan foreslå redigering.. Fjernet grønnskjær, kjørt en liten s-kurve og skarpet opp litt (Si ifra så fjerner jeg bildet) Jeez, du ødela det jeg likte ved bilde. Det kledde å være dust og kontrastløst. Portretter er bra, lyset er herlig og jeg liker dybdeskarpheten. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Fargetonen og det duse på bildet var helt fantastisk. Det eneste som mangler, er fokus på øynene, ellers var det gull i mine øyne. Bare synd at fokusglippen trekker noe helt abnormalt ned. På en annen side kan man trekke inn det abstrakte aspeketet ved at det er fokus på brillene, den viktigste redskapen i hans liv som gjør det mulig for mannen å se & oppleve verden på en verdig måte, og at det slik sett ikke er noe annet enn rett og rimmelig å sette fokus på hans "sannhetens og reele øyne", men hvem orker det? ^^ Endret 18. september 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå