allyse Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vel, mens det snakkes om overkill: DET er overkill! (kjøpe 3dstudio max for å lage en logo). Klarer deg lenge med trialen... Hvem bruker over 30 dager på å lage en logo... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Men seriøst, hvem bruker 3DS, Lightwave eller Maya til å lage en enkel logo? OG Og én ting til: Er det ikke latterlig at en moderator oppfordrer til nedlasting mens en annen truer med utestengelse? *LOL* Til det første: Jeg bruker 3ds, ligtwave (mindre nå) og maya til logoer.. hvorfor skulle jeg ikke det? Til det andre:Ingen har oppfordret til pirat Jeg quoter meg selv med "Vet 3dsmax 5 kommer i trial versjon også en plass" og senere i posten ble denne trial versjonen jeg snakket om bekreftet... Lenke til kommentar
dms Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg sier ikke at *du* ikke skal gjøre det, men å fortelle en som neppe har drevet med 3d at han bør bruke et avansert 3d-program synes jeg blir å forvente for mye av folks læreiver. Nei, jeg kan ikke 3DSMax eller Gmax, Lightwave eller Maya for den saks skyld, men jeg har prøvd flere ganger å sette meg inn i 3DS. Du kan umulig være uenig i at det tar tid å sette seg inn i nevnte programmer, og hvis man bare er ute etter en kjapp logo ser jeg liten grunn til hvorfor man ikke skal bruke denne tiden til noe annet. Gå tur i skogen for eksempel Og angående #2, så var det ment som en spøk, som jeg håper selv moderatorer forstår Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Er også mulig å få til masse kult i Photoshop vist du er litt kreativ + at det er vel litt lettere å komme inn i... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg anbefaler Xara 3D...glem 3D Max studio...jeg mener...3D Max for å lage en logo? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg anbefaler Xara 3D...glem 3D Max studio...jeg mener...3D Max for å lage en logo? Ja, Xara 3D er absulutt bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå