Gå til innhold

Vil noen lage logo for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men seriøst, hvem bruker 3DS, Lightwave eller Maya til å lage en enkel logo?

OG

Og én ting til: Er det ikke latterlig at en moderator oppfordrer til nedlasting mens en annen truer med utestengelse? *LOL*

Til det første: Jeg bruker 3ds, ligtwave (mindre nå) og maya til logoer.. hvorfor skulle jeg ikke det?

Til det andre:Ingen har oppfordret til pirat Jeg quoter meg selv med "Vet 3dsmax 5 kommer i trial versjon også en plass" og senere i posten ble denne trial versjonen jeg snakket om bekreftet...

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at *du* ikke skal gjøre det, men å fortelle en som neppe har drevet med 3d at han bør bruke et avansert 3d-program synes jeg blir å forvente for mye av folks læreiver. Nei, jeg kan ikke 3DSMax eller Gmax, Lightwave eller Maya for den saks skyld, men jeg har prøvd flere ganger å sette meg inn i 3DS. Du kan umulig være uenig i at det tar tid å sette seg inn i nevnte programmer, og hvis man bare er ute etter en kjapp logo ser jeg liten grunn til hvorfor man ikke skal bruke denne tiden til noe annet. Gå tur i skogen for eksempel :lol:

Og angående #2, så var det ment som en spøk, som jeg håper selv moderatorer forstår ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...