uranus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vil noen lage logo for meg? Jeg trenger en logo som jeg både kan bruke på websider og på film. Vil noen ta utfordringen? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva får vi for det? 8) Heder,ære,status og berømmelse synd jeg ikke kan slikt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis jeg får bli moderator så! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis jeg får bli moderator så! Heh, PiRANhA er kravstor. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis jeg får bli moderator så! Heh, PiRANhA er kravstor. seff Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg tviler på att noen vil gjøre det gratis.... Uansett må du si mere om hvordan logoen din skal være. Du burde også tilby gratis reklameplass på hjemmesiden din (hvis du har). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Tja, kanskje jeg kan legge ut en liten (ja veldig liten) banner på siden min hvis noen lager banner for meg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 kan kanskje gjøre det mot et banner til siden min.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Last opp 3d studio max og lag en selv. Så vanskelig er det ikke. Pluss det følger med en tutorial med programmet om logo laging. Vet 3dsmax 5 kommer i trial versjon også en plass.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Last opp 3d studio max og lag en selv. Så vanskelig er det ikke. Pluss det følger med en tutorial med programmet om logo laging. Vet 3dsmax 5 kommer i trial versjon også en plass.... Hæ!? WTF!? 3D Studio Max for å lage en enkel logo som skal på en enkel .tk side!? Litt overkill kanskje? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hæ!? WTF!? 3D Studio Max for å lage en enkel logo som skal på en enkel .tk side!? Litt overkill kanskje? 3dsmax er aldri overkill. Hadde jeg sagt du skulle loade opp maya og kjøpe ekstrapakker til 6,5 millioner hadde det vert overkill, men 3dsmax kan du lage enkle logoer såfremt som mer avanserte logoer. pluss du har den fulle kontrollen. Han sa han skulle bruke den i film også.... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvor kan jeg finne 3d studio max? Søkte litt på google, men fant ikke en side hvor jeg kunne laste det ned...? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvor kan jeg finne 3d studio max? Søkte litt på google, men fant ikke en side hvor jeg kunne laste det ned...? Anbefaler ingen å svare på det spørsmålet, sidan det vil medføre utestengelse i 2 veker. Så var det sagt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Skulle til å si det jeg også. Programmet er dyrt, men jeg annbefaler at alle kjøper det selv. Ikke pirat kopiering! Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tør svare jeg. Gå inn på denne siden. Der kan du bestille en 30-dagers trial versjon. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tør svare jeg.Gå inn på denne siden. Der kan du bestille en 30-dagers trial versjon. Gadd å svare mener du vel?? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tør svare jeg.Gå inn på denne siden. Der kan du bestille en 30-dagers trial versjon. Fint at du ikkje misforstod meg... Tenkte sjølvsagt ikkje på trial-versjonar. Litt overbeskyttande av meg, kanskje? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Skulle til å si det jeg også. Programmet er dyrt, men jeg annbefaler at alle kjøper det selv. Ikke pirat kopiering! Vel, mens det snakkes om overkill: DET er overkill! (kjøpe 3dstudio max for å lage en logo). Vanlige personer kan jo ikke kjøpe det - må jo være i forbindelse med skole/jobb. Lenke til kommentar
dms Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Før man kjøper 3DStudio er det kanskje en ide å prøve GMAX, som er gratisversjonen, først. Gmax finnes lovlig på hjemmesidene til produsenten her: http://www.discreet.com/products/gmax/ Men seriøst, hvem bruker 3DS, Lightwave eller Maya til å lage en enkel logo? Edit: Gmax varer evig, og er rippet for avanserte funksjoner som man neppe trenger som nybegynner allikevel. Og én ting til: Er det ikke latterlig at en moderator oppfordrer til nedlasting mens en annen truer med utestengelse? *LOL* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå