Gå til innhold

Vil noen lage logo for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Last opp 3d studio max og lag en selv. Så vanskelig er det ikke. Pluss det følger med en tutorial med programmet om logo laging. Vet 3dsmax 5 kommer i trial versjon også en plass....

Hæ!? WTF!? 3D Studio Max for å lage en enkel logo som skal på en enkel .tk side!? Litt overkill kanskje?

Lenke til kommentar

Hæ!? WTF!? 3D Studio Max for å lage en enkel logo som skal på en enkel .tk side!? Litt overkill kanskje?

3dsmax er aldri overkill. Hadde jeg sagt du skulle loade opp maya og kjøpe ekstrapakker til 6,5 millioner hadde det vert overkill, men 3dsmax kan du lage enkle logoer såfremt som mer avanserte logoer. pluss du har den fulle kontrollen. Han sa han skulle bruke den i film også....

Lenke til kommentar
Skulle til å si det jeg også. Programmet er dyrt, men jeg annbefaler at alle kjøper det selv. Ikke pirat kopiering!

Vel, mens det snakkes om overkill: DET er overkill! (kjøpe 3dstudio max for å lage en logo).

Vanlige personer kan jo ikke kjøpe det - må jo være i forbindelse med skole/jobb.

Lenke til kommentar

Før man kjøper 3DStudio er det kanskje en ide å prøve GMAX, som er gratisversjonen, først. Gmax finnes lovlig på hjemmesidene til produsenten her: http://www.discreet.com/products/gmax/

Men seriøst, hvem bruker 3DS, Lightwave eller Maya til å lage en enkel logo?

Edit: Gmax varer evig, og er rippet for avanserte funksjoner som man neppe trenger som nybegynner allikevel.

Og én ting til: Er det ikke latterlig at en moderator oppfordrer til nedlasting mens en annen truer med utestengelse? *LOL*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...