shalis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Håper på litt kritikk her, er ikke verken fornøyd eller ferdig med designet, men står litt fast... Klar over at str ikke er riktig Endret 9. september 2009 av shalis Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Synes det ser ganske bra ut, men ville kanskje valgt litt lysere og varmere farger. Endret 9. september 2009 av ronron25 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns kanskje den så litt tacky ut. Litt for mye ting og former, så på en måte litt "fjortiss" ut. Selv har jeg ingen greie på å lage nettsider, men jeg mener selv at de mer stilrene nettsidene ser mye bedre. Mitt tips: Less is more. Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Slimda:Hehe, ja teksten er bare puttet inn for å se hvordan det blir med tekst. Er som sagt ikke ferdig og så i går at jeg hadde skrevet feil Endret 9. september 2009 av shalis Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg syns kanskje den så litt tacky ut. Litt for mye ting og former, så på en måte litt "fjortiss" ut. Selv har jeg ingen greie på å lage nettsider, men jeg mener selv at de mer stilrene nettsidene ser mye bedre. Mitt tips: Less is more. Er igrunn enig Hva synes du/dere nå da? har fjernet en del "tull" den <-- før <--etter Endret 9. september 2009 av shalis Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det forbedret siden litt mer. Neste sopp vil jeg si er lysere design. Den ser litt ut som en mørk emo-side (overdrivelse). Jeg vil også ha: Endret "knappene" (mangel av andre ord) hvor det står "Om oss" m.m. til en som er ensfarga. Fjernet: "Så flott at du stakk innom...". Virker uproffesjonelt. Rett og slett ha mer ensfarga elementer, spessielt bakgrunnen. Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Det forbedret siden litt mer. Neste sopp vil jeg si er lysere design. Den ser litt ut som en mørk emo-side (overdrivelse). Jeg vil også ha: Endret "knappene" (mangel av andre ord) hvor det står "Om oss" m.m. til en som er ensfarga. Fjernet: "Så flott at du stakk innom...". Virker uproffesjonelt. Rett og slett ha mer ensfarga elementer, spessielt bakgrunnen. Takk for kritikk Ja, dette med at det blir mørkt sliter jeg litt med, for han jeg skal lage siden for vil gjerne ha det i svart og blått siden dette er "fargene" til bedrifta. :/ Ensfarga bakgrunn, du mener at jeg ikke skal ha gradient på, eller at det ikke skal være blått uten for "rammen" ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Etter var veldig mye bedre. Men menyen bryter med resten av designet. Menyen trenger ikke være utformet som knapper. Har laget et forslag på menyen. Jeg sitter uten mus, så det ble ganske slurvete, men du ser hva jeg mener? Jeg ville også prøvd med en lysere, og kanskje ensfarget bakgrunn. Ihvertfall la oss få se hvordan det blir. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du kan jo like så godt ha en svart bakgrunn. Det Matsemann sa om knappene er eksakt det jeg mener om knappene også. Siden han vil at du skal ha nettsidene i svart og blått, siden dette er firmafargene, kan du fortelle han at hjemmesiden til Shell ikke er rød og gul, den har logoen i et hjørne og all informasjon er i et stilrent og pent grensesnitt Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har laget et forslag på menyen. Jeg sitter uten mus, så det ble ganske slurvete, men du ser hva jeg mener?[fjernet bilde fra quote] Matsemann sitt forslag var det beste hittil, det så mye mindre tacky ut enn de andre. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ville i hvert fall prøvd med en lysere bakgrunn. Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) her er 2 endringer Endret 9. september 2009 av shalis Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) her er enda noen =) Men er det bare meg som synes at menyen ser skeiv ut? Brukte hjelpelinjer for at den skulle bli bein, men synes fremdeles den ser skikkelig skeiv ut:P Endret 9. september 2009 av shalis Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ser bedre ut enn første utkast, men jeg liker ikke at fonten på menyen er kursiv. Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Oi,det ar jeg faktisk ikke klar over! hehe, har rettet det nå, men som sagt, ikke heng dere opp i teksten, den er bare noe jeg plotta inn for å se hvordan det ser ut md tekst i Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ble mye bedre med slik meny. Men flytt teksten noen pixler ned. Du har sentrert teksten slik at den står på midten. Var best med lys bakgrunn og mørkere innhold synes jeg, slik som i noen poster over. (denne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå