shalis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei igjen! Sitter fremdeles med en del spørsmål, håper dere kan hjelpe meg litt Jeg har kjøpt et domene navn på proisp og en pro medium pakke. Holder dette for å legge ut en side? Eller må jeg kjøpe webhotell itilleg, trode dette var inkludert i den medium pakken? Og et spørsmål til; bør jeg kjøpe webhotell fra proisp eller fra en annen plass? =) Lenke til kommentar
oldis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei igjen! Sitter fremdeles med en del spørsmål, håper dere kan hjelpe meg litt Jeg har kjøpt et domene navn på proisp og en pro medium pakke. Holder dette for å legge ut en side? Eller må jeg kjøpe webhotell itilleg, trode dette var inkludert i den medium pakken? Og et spørsmål til; bør jeg kjøpe webhotell fra proisp eller fra en annen plass? =) Du har bestilt pro medium, dette er webhotellet, inkludert websider, epost etc. Så du trenger ikke noe mer for å publisere websider. Det enkleste er at du ringer/mailer til proisp. De har etter min erfaring megget hjelpsomme folk på kundeservice. Og så hjelper det jo å lese litt på siden, helst før du bestiller Lenke til kommentar
shalis Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hei igjen! Sitter fremdeles med en del spørsmål, håper dere kan hjelpe meg litt Jeg har kjøpt et domene navn på proisp og en pro medium pakke. Holder dette for å legge ut en side? Eller må jeg kjøpe webhotell itilleg, trode dette var inkludert i den medium pakken? Og et spørsmål til; bør jeg kjøpe webhotell fra proisp eller fra en annen plass? =) Du har bestilt pro medium, dette er webhotellet, inkludert websider, epost etc. Så du trenger ikke noe mer for å publisere websider. Det enkleste er at du ringer/mailer til proisp. De har etter min erfaring megget hjelpsomme folk på kundeservice. Og så hjelper det jo å lese litt på siden, helst før du bestiller takk for svar hehe, ja det hjelper nok å lese (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå