Gå til innhold

Webhotell og domene

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Sitter fremdeles med en del spørsmål, håper dere kan hjelpe meg litt :) Jeg har kjøpt et domene navn på proisp og en pro medium pakke. Holder dette for å legge ut en side? Eller må jeg kjøpe webhotell itilleg, trode dette var inkludert i den medium pakken? Og et spørsmål til; bør jeg kjøpe webhotell fra proisp eller fra en annen plass?

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen! Sitter fremdeles med en del spørsmål, håper dere kan hjelpe meg litt :) Jeg har kjøpt et domene navn på proisp og en pro medium pakke. Holder dette for å legge ut en side? Eller må jeg kjøpe webhotell itilleg, trode dette var inkludert i den medium pakken? Og et spørsmål til; bør jeg kjøpe webhotell fra proisp eller fra en annen plass?

=)

Du har bestilt pro medium, dette er webhotellet, inkludert websider, epost etc. Så du trenger ikke noe mer for å publisere websider.

Det enkleste er at du ringer/mailer til proisp. De har etter min erfaring megget hjelpsomme folk på kundeservice.

Og så hjelper det jo å lese litt på siden, helst før du bestiller :innocent:

Lenke til kommentar

=)

Du har bestilt pro medium, dette er webhotellet, inkludert websider, epost etc. Så du trenger ikke noe mer for å publisere websider.

Det enkleste er at du ringer/mailer til proisp. De har etter min erfaring megget hjelpsomme folk på kundeservice.

Og så hjelper det jo å lese litt på siden, helst før du bestiller :innocent:

takk for svar :) hehe, ja det hjelper nok å lese (A)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...