Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil ha henne tilbake, men hun er ikke min.

Gjest Sjelevenner

Anbefalte innlegg

Gjest Sjelevenner

Hei.

Jeg er i slutten av 20 årene og jeg har kjent denne jenta i 9 år som er mitt livs store kjerlighet. Vi har vært sammen 2 ganger før men det skar seg. først av hennes problmer og hun var ung. så jeg med mine problmer en del år senere.

og jeg har møtt henne av og til over en kopp kaffe.

Vi kan snakke om alt mellom himmel og jord og ofte tar den kaffekoppen opptil 4 timer.

Når vi skriver meldinger til hverandre så er det "jeg tenker på deg" og noen små romantiske meldinger.

Nå er det slik at hun har samboer, men nå går hun på skole langt unna meg og samboeren

som hun har det fint med men det mangler noe sier hun.

Jeg har tenkt til å komme til henne en dag og gi henne dette brevet (neste innlegg)

Håper jeg kan få litt retting og tips her og gjør jeg det rette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Skjelevenner

Kari

Jeg sitter her å tenker på hvordan jeg skal få sagt tingene, men tror at det var bedre å få det på et papir.

Nå har vi kjent hverandre veldig lenge, og jeg husker godt den første gangen jeg traff deg.

Da falt jeg hel pladask for deg, og sommerfuglene gikk amok i magen min.

Og jeg hadde virkelig fått meg en fantastisk jente.

Det var utrolig trist og tungt å kjøre deg hjem den kvelden du valgte å gjøre det slutt.

Jeg veldig husker godt at jeg satt på stasjonen i Moss med militær uniform og sendte deg en tekstmeldig.

Og du ville møte meg igjen.

Vi hadde det fantastisk sammen. du var alt for meg.

Så raste alt rundt meg, jeg var feig og jeg ville ikke dra deg med på det.

At jeg reiser ifra deg som jeg elsker og du sier at ville bli gammel og få barn med meg,

er en av mine verste dager jeg husker best.

Jeg lever bare livet en gang.

sommerfuglene i min mage og jeg kan være uten deg helt til jeg dør

Ja, jeg vil og bli gammel med deg

Jeg vil få barn og barnebarn med deg jeg vil leve med deg jeg vil dele sorg å glede.

Jeg vil være din for jeg klarer ikke å være hel og lykkelig uten deg,

jeg vil elske deg og jeg vil ikke ha noen andre enn deg.

For alltid din

Ola Normann

Lenke til kommentar

Uten at jeg er noe ekspert, så vet jeg ikke hvordan folk vil reagere på noe sånt når man er samboer. Selv om det virker i mange filmer, så er ikke det lite represantivt som en kanskje skulle ønske. Det å ta det igjennom et brev er vel også kanskje ikke det beste med tanke på at samboren hennes kan finne det og dermed gjøre ting surt for henne (da minsker sjangsene dine enda mere)

Videre, jeg vil heller si at handling sier mer enn ord. Alle kan kladde ned ord på et papir, forskjellene er de som lever opp til de ;) Jeg ville stolt på at hvis det skal være dere så blir det dere, være der for henne. Være venner. Vise henne at du er den rette (i motsettning til å si det til henne og gjøre ting surt. Jenter kan fort reagere dårlig på sånne valg..)

Ellers, lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Når hun sier at det er noe som mangler i samboerskapet, vil hun nok selv bryte opp eller fortelle om sine følelser for deg (hvis hun har dem). På en måte er det mer naturlig at hun tar initiativet. Men du kan jo prøve og flørte med henne så godt det lar seg gjøre...

Lenke til kommentar
Nå er det slik at hun har samboer, men nå går hun på skole langt unna meg og samboeren

som hun har det fint med men det mangler noe sier hun.

Syns du skal respektere det forholdet hun er i og holde deg langt unna.

Read between the lines er det vel noe som heter?

Uansett, hvis hun liker TS betyr det at hun da er usikker på forholdet hun er i nå.

Usikkerhet i et forhold slår aldri ut positivt, går som regel bare en vei. Så hadde jeg vært TS hadde jeg snakket med henne og spurt hva som manglet.

Hadde jeg da fått et hint om at det var noe jeg hadde, så ville jeg kjørt på!

Lenke til kommentar
Gjest Sjelevenner

Hei Nickless

Hun har sagt at hun har det "fint" men hun magler noe. det som vi hadde da vi var sammen.

Hun sikter til lidenskap, glød, felles interesse, elske.

Kanskje jeg skal bare flørte med henne til hun utrykker virkelig hva hun vil.?!

Lenke til kommentar
Gjest Sjelevenner

Jeg har vært sammen med 4 stykker etter henne, prøvd å glemme henne.

Det er ingen som er så pene, snille, og smarte som henne.

Jeg har nå ikke sett henne på ca 4 mnd men jeg tenker på henne nesten hver dag.

Jeg må vel være besatt?!Mine følelser har ikke blitt mindre.! normalt så daler vel følelsene etter noen mnd..?

Det har det gjort med alle mine andre også de jeg var sammen med før henne.

Lenke til kommentar

"i slutten av 20 årene" vil det si snart 20 eller snart 30?

Men som sagt, du trenger ikke å glemme dama. Bare leve et normalt liv. Du kan skremme henne ved å hele tiden være på henne. Prøv å være venner (hvis det er naturlig for dere), forholdet tar tidsnok slutt hvis det ikke virker ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...