Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Heisann Jeg hadde en periode da jeg drev litt med "modding" av utseende i Windows. Uansett, jeg har nå litt problemer med å få tilbake vanlige ikoner. Finnes det noen lur å måte å gjenopprette de orginale ikonene? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja. Reinstallering av windows. Eller nei, det er jo ikke lurt i det hele tatt - det tar jo bare massevis at timer å sette opp windows slik du hadde det. Hvis du er LUR, så ville du ha brukt et program for å speile systempartisjonen. Og så får du laget et speilbilde av systempartisjonen på et tidspunkt du VET maskinen fungerer OK på. For da kunne du enkelt ha satt systemet tilbake til fungerende stand igjen på kun kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Snakk om skole-pc, og jeg hadde håpet å slippe å plage IKT-folkene iom. at jeg vet at de har mye å gjøre for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå