abene Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Microsoft har lagt ut flere kritiske sikkerhetsoppdateringer for Windows. Les mer Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det til Windows Vista, Windows XP, Windows 7 eller Windows 95? Eller kanskje alle sammen? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Server 2003 og Server 2008 er berørt. For Windows 7 gis det ikke ut offisielle sikkerhetsbulletiner, i og med at OS-et ikke er lansert. Windows 95 og 98 gis det ikke ut sikkerhetsfikser for. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Å søren, har vi passert Microsofts månedlige oppdateringstirsdag allerede! Det oppdaget jeg ikke før nå. Automatisk oppdateringer benytter jeg meg minst mulig av. Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er virkelig det faktum at Windows har sikkerhetshull nok til å komme på forsiden? Dette har vært et kjent faktum i mange år. Ser en ny artikkel hver uke med tittelen "Alvorlig sikkerhetshull i Windows xx" e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå