Gå til innhold

Få mest mulig for MacBook Pro 17" med defekt MagSafe (strømkontakt)

Anbefalte innlegg

Eplehuset kunne for et par uker siden konstatere at min MacBook Pros MagSafe (strømkontakt) var defekt. For å reparere dette måtte de bytte hele hovedkortet, noe som ville koste ca. 12 000 kr. Det endte med at jeg kjøpte meg en ny iMac til 10 500 kr.

Maskinen er ellers i tipp topp stand. Har med få unntak kun brukt den som en stasjonær maskin. Den er derfor "som ny", med unntak av denne strømkontakten. Batteriet er nesten ubrukt (har ligget i en skuff), og det ble installert 2 GB ekstra minne for kort tid siden (totalt 4 GB).

Med batteri fungerer maskinen helt som normalt, men uten strømkontakt er det ikke mulig å lade batteriene. Den ble kjøpt i USA i mars 2008, og er derfor uten tastene Æ, Ø og Å.

Regner med at det bør være mulig å få noe igjen for maskinen. Men hvordan bør jeg gå frem for å få mest mulig? Bør jeg legge den ut på Finn eller på eBay (mangler Æ, Ø og Å)? Bør jeg selge batteriet separat? Bør minnet selges separat?

I det hele tatt: Hvordan få mest mulig for maskinen, og eventuelt hvor mye er realistisk å få? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...