Gå til innhold

Hvor er det billigst å kjøpe Metal Gear Solid 4 og Fifa 09?

Mr Wonderful

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier:

Hvor får jeg billigst ved å kjøpe meg Metal Gear Solid 4 og Fifa 09 til ps3?

Må ikke være samme butikk,men helst ikke utlandet heller.

Trodde han mente ikke fra utlandet, eller har jeg fått solstikk?

Uansett, burde ha kanskje postet dette i "Billige PS3-spill" tråden...

Platekompaniet har begge to til veldig rimelig pris. 249,- for Fifa 09, og 199,- til MGS4 (Platinum).

Tror ikke du vil få det billigere andre steder, OM ikke du likevel bestiller fra nettet/utlandet.

Lenke til kommentar
japp. play.com, Thehut.com amazon.co.uk, alle har disse under 200kr.. nærmere 180kr hver.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ts/Product.html

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...09/Product.html

Blir det ikke dyrt med frakt og alt det andre da?

play.com har frakten inkludert i prisen, altså ingenting ekstra å betale i frakt. De er under tollgrensa også, så blir ikke noe mer tillegg.

Lenke til kommentar
bare å komme seg over fordommene først som sist, utlandet har det billigere, og leverer til tider til og med raskere enn norske nettbutikker :)

Det gjenstår å se. :) Har bestilt både fra play.com (UK) og vgp.ca (Kanada), så får se hvor lang tid de tar.

Lenke til kommentar
bare å komme seg over fordommene først som sist, utlandet har det billigere, og leverer til tider til og med raskere enn norske nettbutikker :)

Det gjenstår å se. :) Har bestilt både fra play.com (UK) og vgp.ca (Kanada), så får se hvor lang tid de tar.

Kan med sikkerhet si at play garantert ikke er raskere enn norske nettbutikker. Bestiller du fra play, tar det som oftest rundt en ukes tid før du får varene. CDON.com, til sammenligning, tar 2-3 dager.

Uten at denne tråden handler så mye om det, forøvrig. Det handler om hvor MGS4 og Fifa09 er billigst, og det er definitivt hos utenlandske nettbutikker som f.eks. play.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

i et forsøk på å forsvare kommentaren min om leveringstid og samtidig holde meg ontopic paster jeg en god pris http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-FI...5459&sr=8-2

og sier i tillegg at jeg bestillte fra amazon tirsdags morgen på jobb, og hadde spillet i posten torsdag ettermiddag når jeg kom hjem fra jobb.. :) Nå er det vel sjeldnere og sjeldnere at amazon sender til norge men.. play.com tar vel somregel en uke etter min erfaring.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Som tittelen sier:

Hvor får jeg billigst ved å kjøpe meg Metal Gear Solid 4 og Fifa 09 til ps3?

Må ikke være samme butikk,men helst ikke utlandet heller.

Trodde han mente ikke fra utlandet, eller har jeg fått solstikk?

Helst har vel en mening i den setningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...