Manlulu Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer værken inn på wow, eller på wow-europe. Er det bare meg? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tror det er sånn ny greie med nedetid på onsdagsmorgen fra og med denne uka. Må nok vente 4ish timer til. Men det er bare et skudd i blinde da Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ja det pleier vell å være det, men til vanlig så får jeg uansett logge inn. Nå får jeg heller ikke opp noe på denn Launcher skjermen med nyheter og diverse Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Akkurat som Banreas sa, at alle serverne er nede fra 3-11 WoW tid hver onsdag. Så du må nok vente litt ja, men gå på wow-europe.com hvis du skal ha news. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vel jeg får ikke opp noe heller. Men ville ikke vært noe redd for det, men hvis du sliter etter kl. 11 så er det kanskje noe feil. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Helt vanlig. Weekly maintenance. Vent til klokken 1100 eller 1300 så skal de være oppe igjen. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ok. Håper det bare er det. Har nettopp fått oppgradert linja mi fra telenor, og da sa di at di forandra på noe på portene mine, noe som visst nåkk var galt. Får ikke håpe di klussa til alt.. Noen som har en måte jeg eventuelt kan sjekke dette på? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Husker ikke hvilken port wow bruker akkurat nå, så kanskje noen andre kan spytte inn litt kunnskap? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ro cella (les: abstinensene) og prøv igjen etter 11:00 Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har opplevd dette de to siste onsdagene jeg også Vent til klokka er 11 eller 12, husker ikke helt. Men de gjør dette hver onsdag. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Folk som spiller WoW burde da være ganske klar over at det er maintenance på onsdager Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Husker ikke hvilken port wow bruker akkurat nå, så kanskje noen andre kan spytte inn litt kunnskap? Øhhh, port 80? (internett) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er web-maintenance også denne uka. så wow-euope, forums, blizzard store og arrmory er også nede. Husker ikke hvilken port wow bruker akkurat nå, så kanskje noen andre kan spytte inn litt kunnskap? Øhhh, port 80? (internett) WoW bruker port 3724, TCP Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) WoW bruker port 3724, TCP Hvis du skal være pirkete så bruker det også TCP 1119. Port 80 var litt ironisk ment, skjønner du. Stenger du port 80 får du forøvrig ikke wow til å virke heller Endret 9. september 2009 av negnirty Lenke til kommentar
livingman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 det er jo mainentrace VÆR onsdag hvor lenge den varer varierer litt Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Åssen i ***** kan det være så interresant å lese om dette?? Alle de som skriver /leser her spiller vel WoW og burde være klar over at det er maintainance 3-11 /13 hver onsdag...? Men uansett er dem tilbake oppe om 20 mins Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) "Hi, As there are multiple posts on this subject I thought I'd Blue tag one of those posts since I am finally able to log into the forum. Currently it looks like persons with a Battle.net account can login with no problems, those with a standard WOW account are currently hanging on authenticating. This is something that our network team are currently investigating." Står også til venstre for login. Endret 9. september 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Å klusse med porter er unødvendig. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 kommer ikke inn jeg heller. på battle.net sidene får jeg "oops" Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er en web-maintenance også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå