BBernes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Noen flere som skal hær www.gatebil.no ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Endelig er våren her og det er klart for sessongens første Gatebil-treff LOL .. det var jo 1 i skien for noen ukersiden ...[/code] Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 I Skien var det "streetshow".Ikke gatebil...Hvis du ikke viste det så er det en gruppe som startet opp et treff som de kalte "gatebil" for noen år siden...Disse treffene blir arrangert på baner som vålerbanen og rudskogen.Der er det utstilling av bilene,racing og breisladd konkurranser. Ja jeg skal på gatebil!Men det er når det er på Rudskogen... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Stree = gate .... trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 I Skien var det "streetshow".Ikke gatebil...Hvis du ikke viste det så er det en gruppe som startet opp et treff som de kalte "gatebil" for noen år siden...Disse treffene blir arrangert på baner som vålerbanen og rudskogen.Der er det utstilling av bilene,racing og breisladd konkurranser. Ja jeg skal på gatebil!Men det er når det er på Rudskogen... Er alltid på rudskogen , men jeg synest våler er en mye feitere bane. (raskere og mere publikumsvenlig) Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har aldri vært på Våler banen,bare Rudskogen!Skulle gjerne tatt en tur til Våler jeg men har ikke tid nå så det får bli neste år.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Skal på Våler til helga jeg Det blir tøft, har bare vært på rudskogen 3 ganger, lurer på åssen Våler er i forrhold!? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Bare Omega'n ikke stopper så er jeg dær på lørdag. Digger den banen , hadde det ikke vert for at jeg har 170kg med bilstereo så skulle jeg kjørt på banen jeg og. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Var der ifjor! Dritfett! Skulle nå til helga også, men er syk så jeg kan ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå