Gå til innhold

Valgets kval, HTC Hero .. eller noe annet.


Targa_PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone og Hero er LANGT i fra like!

Ah stemmer, HTC har bare kopiert iPhone så godt de kunne man har ikke klart det helt. Husker eldre HTC hvor du måtte bruke pinne for å trykke på skjermen, hahaha.. velkommen etter.

 

I all verden. Det får da være grenser på hvor useriøst innlegg det går ann å poste! Fortell meg en ting de har kopiert iPhone på.

Endret av program
Lenke til kommentar

Sorry at jeg fører meg inn rekken av hijackere her, men sitter i presis samme smørja som deg. Min kjære W880i synger på siste verset...eller den har vel egentlig sluttet å synge (lydutgangen er kaputt) og det er noe av problemet. Har også samme kriterier som deg - har hatt iPod og skal ikke ha Apple igjen :thumbdown:

 

Hvordan er batteritiden på Hero? Og hva er det dere som har telefonen opplever som mest negativt med den?

 

Er det noen kommende telefoner som er aktuelle konkurrenter? Kan fint vente et halvt års tid før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Har en HTC Touch på lån.... med TouchFlo grensesnittet var det en mental belastning å bare skulle ringe ut. Enden på visa var at jeg fikk disablet hele driten og bruker nå det vanlige Windows Mobile grensesnittet.

 

Spørsmålet som melder seg da er: Er det mulig å hive ut HTC Sense og kjøre kun på grensesnittet til Android ?

 

Synes ikke det er vanskelig på Hero, er bare å trykke på phone det, eller rulle i kontaktene dine, skal du ringe en kontakt er det 2 trykk, skal du taste nummer er det bare å trykke phone og deretter tallene, i dette vinduet har du også de siste ringte nummrene som du også kan bla i, dette er lettvindt.

Endret av Sukipower
Lenke til kommentar
Sorry at jeg fører meg inn rekken av hijackere her, men sitter i presis samme smørja som deg. Min kjære W880i synger på siste verset...eller den har vel egentlig sluttet å synge (lydutgangen er kaputt) og det er noe av problemet. Har også samme kriterier som deg - har hatt iPod og skal ikke ha Apple igjen :thumbdown:

 

Hvordan er batteritiden på Hero? Og hva er det dere som har telefonen opplever som mest negativt med den? Har min et par dager før jeg må lade, ved normalt bruk. Er jeg mye på nett må jeg lade hver dag. Det eneste jeg kan si er negativt er kameraet, tregt og uten blitz.

 

Er det noen kommende telefoner som er aktuelle konkurrenter? Kan fint vente et halvt års tid før jeg kjøper.

Endret av Sukipower
Lenke til kommentar

Altså, HTC drev med touchskjermer på sine telefoner lenge før iPhone sin tid. Jeg tror heller på at iPhone kopierer HTC enn at HTC kopierer iPhone, selv om jeg ikke har tro på noen av dem. Men selvfølgelig, det er litt vanskelig å forstå for folk som ikke har fått med seg mobilhistorien.

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...