Shadowstep09 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei, jeg kjøpte spillet Godfather 2 for en stund siden, og jeg likte det veldig godt. Spilte det veldig mye, men så måtte jeg formatere pc'n. Jeg gjorde dette, og da jeg installierte spillet igjen, fikk jeg errormeldingen: "This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix this problem." (og ja, jeg har prøvd å reinstalliere spillet omtrent 10 ganger) Jeg syns dette er veldig rart, for jeg spilte Godfather 2 veldig mye før jeg formaterte, og hadde aldri noe problemer. Det er en veldig bra spille-pc, så det skulle ikke være noe problem. Jeg installierte også samme Windows versjon som jeg hadde tidligere (XP), og driverne som følgte med på cd'n. Vennligs hjelp. Hilsen frustrert Godfather-fan Lenke til kommentar
DonDino Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmmm... Dette hørtest kjent ut i grunnen. Har hatt samme problem når det gjelder Mafia. Har også Godfather 1. Og du har selvsagt avinstallert også? Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ja, har gjort det mange ganger. Prøvde til og med å formatere pc'n på nytt, men uten hell. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sjekk Event loggen. Mangler sikkert en eller annen driver eller runtimefil. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har du husket å installere riktig DirectX versjon da? Bare et forslag. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hmm, hvordan sjekker jeg event-loggen? Er nok noe sånt som er galt, for jeg har akkurat formatert, og det eneste jeg har lagt inn er de driverne som fulgte med cd'n. Men kanskje det er directx jeg mangler. Men regna med det fulgte med spillet hvis jeg trengte det? Pleier jo det Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hmm, hvordan sjekker jeg event-loggen? Er nok noe sånt som er galt, for jeg har akkurat formatert, og det eneste jeg har lagt inn er de driverne som fulgte med cd'n. Men kanskje det er directx jeg mangler. Men regna med det fulgte med spillet hvis jeg trengte det? Pleier jo det Hvis jeg ikke husker feil; Control Panel, Administrative Tools, Event viewer. Eller Start, run, og skriv eventvwr Så under seksjon Application står det sikkert noe interessant. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hmm, gikk in på Event Viewer -> Application. Og der var det 189 events. Er det normalt? Og hva leter jeg egentlig etter? Jeg er ikke akkurat noe stort pc-geni Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hmm, gikk in på Event Viewer -> Application. Og der var det 189 events. Er det normalt? Og hva leter jeg egentlig etter? Jeg er ikke akkurat noe stort pc-geni Bare clear loggen (høyreklikk Application), og prøv å start spillet. Så burde det komme et nytt entry der (etter at du tar Refresh eller restarter event v.). Har sikkert et rødt varselskilt eller noe sånt foran.. Kan ikke garantere at det kommer noe der altså, men det er verdt et forsøk. Det kan stå rett ut hvilken fil det er du mangler. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tok vekk alt i loggen, og prøvde på nytt. Fikk samme errormelding, men det kom heller ikke opp noe i loggen :S Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tok vekk alt i loggen, og prøvde på nytt. Fikk samme errormelding, men det kom heller ikke opp noe i loggen :S Hm, jaja. Da blir det verre å finne ut. Prøv evt å søke litt på google.. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Har prøvd å søke, men finner ikke noe spesielt. Virker som jeg er den eneste med det problemet her Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hmm, jeg har klart å fikse problemet. Lastet ned spillet fra piratebay. Men har ikke noe dårlig samvittighet pga det, for jeg har jo betalt for spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå