sigpig Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi har sett på se c510 og nokia 6720. Hva vil dere anbefale, og hvorfor? Er interessert i godt kamera. Minimum 3 megapixel Men ikke pris over 2300,- uten abonnement. Er også best kjent med SE og Nokia. Litt konservativ og er derfor litt skeptisk til andre merker. Håper på mange og raske svar.. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi har sett på se c510 og nokia 6720.Hva vil dere anbefale, og hvorfor? Er interessert i godt kamera. Minimum 3 megapixel Men ikke pris over 2300,- uten abonnement. Er også best kjent med SE og Nokia. Litt konservativ og er derfor litt skeptisk til andre merker. Håper på mange og raske svar.. C-serien til Sony Ericsson er jo kjent for å være en serie med nettopp kameratelefoner, som virker som om er akkurat det du ser etter. C-serien har en meget bra Cybershot-linse, som gir en skarpe og klare bilder, bra zoom, blitz, autofokus osv. C510 har dessverre bare 3.2 megapixler oppløsning, mens Nokia 6720 har 5 MPx. Nå kommer det selvfølgelig an på hva du skal bruke bildene til, men om du planlegger å kun vise dem på skjerm, så bør 3.2 MPx være tilstrekkelig. Jeg er ikke så godt kjent med 6720 ellers, men jeg tror ikke det er en spesiell kameramobil, så om du går etter bildekvalitet, ville jeg heller gått for C510. Beklager et litt half-assed svar, men jeg tenkte jeg kunne komme med en rask input. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nokia E-series. E52 har jeg kjøpt selv. Classic, stilig og god i bruk! Check it out! Lenke til kommentar
sigpig Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Nokia E-series. E52 har jeg kjøpt selv. Classic, stilig og god i bruk! Check it out! Den så fin ut! Hvor finner du den for under 2300 uten abb? Og er kameraet der bra selv om det er 3,2? Vi har sett på se c510 og nokia 6720.Hva vil dere anbefale, og hvorfor? Er interessert i godt kamera. Minimum 3 megapixel Men ikke pris over 2300,- uten abonnement. Er også best kjent med SE og Nokia. Litt konservativ og er derfor litt skeptisk til andre merker. Håper på mange og raske svar.. C-serien til Sony Ericsson er jo kjent for å være en serie med nettopp kameratelefoner, som virker som om er akkurat det du ser etter. C-serien har en meget bra Cybershot-linse, som gir en skarpe og klare bilder, bra zoom, blitz, autofokus osv. C510 har dessverre bare 3.2 megapixler oppløsning, mens Nokia 6720 har 5 MPx. Nå kommer det selvfølgelig an på hva du skal bruke bildene til, men om du planlegger å kun vise dem på skjerm, så bør 3.2 MPx være tilstrekkelig. Jeg er ikke så godt kjent med 6720 ellers, men jeg tror ikke det er en spesiell kameramobil, så om du går etter bildekvalitet, ville jeg heller gått for C510. Beklager et litt half-assed svar, men jeg tenkte jeg kunne komme med en rask input. vi er på jakt etter en telefon som tar bra bilder som kan framkalles og bli greie på papir også Finner lite om den 6720 ja, men det er jo en forbedret utgave av 6220 så vidt jeg har forstått...? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nokia 6220 er PERFEKT til deg Lenke til kommentar
santho Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har hatt en Nokia e65. Var fornøyd med den, men det ble vell litt mye jobbtelefon for meg.. Nå har jeg en lg kp500, men det har vel ikke noe å si.. Men er det noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i plastfilter til LG KP500? =) Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 vi er på jakt etter en telefon som tar bra bilder som kan framkalles og bli greie på papir også Finner lite om den 6720 ja, men det er jo en forbedret utgave av 6220 så vidt jeg har forstått...? Det jeg siktet mest til var megapixlene, altså slik at det kommer an på hvor store dere skal ha bildene. 6 MPx er nok til plakatstørrelse, så vidt jeg husker. Selve bildekvaliteten på C-serien til SE er det ikke så mye å klage på hva gjelder mobiltelefonkameraer. C905 var ihvertfall inntil nylig den beste kameratelefonen på markedet, men vet ikke om det har kommet noe bedre i det siste. Lenke til kommentar
sigpig Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Nokia 6220 er PERFEKT til deg Hvorfor er den perfekt? er ikke det en utgått modell også? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du må nok ut med en 2699 for E52 enda. Men så er det en splitter ny modell også. Hvis du venter litt til eller er flink forumbruker og skjekker ut Finn.no regelmessig, så har du vel en sjanse på prisklassen du sikter mot! Lenke til kommentar
sigpig Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 dytter denne litt jeg, og håper noen flere har innspill en fredags kveld:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå