Gå til innhold

Netbook, Packard Bell Dot M sluttet bare å ville fyre seg opp :(


Etaten

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Beklager, men visste bare ikke hva annet jeg kunne skrive i topicen.. Har vært borte fra maskinen ett par timer, og når jeg kom inn i rommet så står den bare på stedet hvil, og følgende står på en ellers svart skjerm:

 

pxe-e61 media test failure, check cable

 

og videre:

 

operating system not found

 

 

kan også legge til at den faktisk står og piper en liten stund hver gang jeg prøver å starte den :(

 

Hva i alle dager kan ha skjedd tro? Det er jo full storm her nå, og det hadde falt ned noe fra en vinduskarm som muligens har kommet borti maskinen.. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

 

Beklager, men visste bare ikke hva annet jeg kunne skrive i topicen.. Har vært borte fra maskinen ett par timer, og når jeg kom inn i rommet så står den bare på stedet hvil, og følgende står på en ellers svart skjerm:

 

pxe-e61 media test failure, check cable

 

og videre:

 

operating system not found

 

 

kan også legge til at den faktisk står og piper en liten stund hver gang jeg prøver å starte den :(

 

Hva i alle dager kan ha skjedd tro? Det er jo full storm her nå, og det hadde falt ned noe fra en vinduskarm som muligens har kommet borti maskinen.. Noen som kan hjelpe?

 

Kommer du inn i BIOS?

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg inn i bios'en, men kan ikke se at selve harddisken kommer frem der... Har prøvd å stille den i defalut settings, men ingen endring skjer.. Har ikke vært inne i harddisken nei... Maskinen fungerte utmerket.. Så gikk jeg ut med hunden, men når jeg kom inn igjen, så hadde det pga stormen her oppe, falt ned noe greier fra vinduskarmen, og jeg mistenker egentlig at det har blitt ett "brudd" slik at harddisken ikke får kontakt med resten av maskinen om dere skjønner... Fikk ett tips fra en om ett forum der denne problematikken er diskutert, og det viser seg der at det er mange som rett og slett opplever at det er dårlig kontakt som jeg skrev..

 

link til dette forumet: http://www.nocrash.com/ncbbs/msgs/3576.shtml

 

Litt rådvill her nå gitt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...