Josæjo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Blir bare nødt til å skrive en klagepost nå etter den dårlige (etter min mening iaff.) behandlingen jeg har fått av netshop. Sist det var supertirsdag bestilte jeg en rekke ting fra netshop, tilsammen kom det på ca 10k. Var først overrasker over fort alt kom, bestilte på tirsdag og det kom på fredag. Det ene jeg bestilte var et samsung 40" lcd tv, og når jeg åpnet pakken kunne jeg ikke finne noe strømkabel eller fjernkontroll som jo skulle følge med. Rev opp alt av esker og fant ingenting og sendte så en mail til netshop men supporten var stengt for helga greit nok. Så fikk jeg svar på mailen på mandagen da, og da svarte de ikke engang skikkelig på det jeg spurte om(hvorfor det ikke var fjernkontroll og strømledning) så jeg ringte de. De var høflige på tlf grei kundebehandler og han sa dette skulle de fikse straks, samme dag så jeg på netshop sine sider at de hadde registrert det og det var nå på plukklisten. da blir det iaff. sendt neste dag tenkte jeg, det gikk jo så fort sist. MEN NEI, er tydeligvis havna langt ner på pri lista siden dette nå blir en ekstra jobb for de. Ringte de og igår, ble også da snakt høflig med på tlf og snakte seff. høflig selv, ingen irritert tone. Og han skulle personlig sjekke dette her opp og sørge for at det ble sendt. Nå er det tirsdags kveld/natt og det står enda på plukklista. Det er sykt irriterende å ha den fine tven her bare ståendes med svart skjerm, ikke har jeg et annet tv fra før heller så jeg har ingenting tv. noen andre som har opplevd det samme? har handlet fra netshop før og (mangen år siden når jeg kjøpte min første pc) og da var det ingen problem. men etter dette her kommer jeg aaaaaaaaaldri til å bestille derfra igjen. /whine over, for nå Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg kan ikke se problemet. Feil oppstår, og det virker da som at Netshop forsøker å rette det opp. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 du ser ikke problemet ? såklart kan feil oppstå, men når de sier at de skal gjøre noe, og ikke gjør det.. altså, når jeg bestilte alt var det på plukkliste i et par timer. når jeg skal få resten så gidder de ikke stresse og lar det ligge i halvannen uke? (til nå) elendig spør du meg. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) To dager er ikke halvannen uke.. Slike systemer som større webshopper bruker gir visse muligheter og er ikke alltid enkelt å overstyre. Det kan være at det ligger kø fra helga om ikke Netshop pakker 24/7 slik komplett gjør (kanskje kø av en drøss andre med samme problem?). Endret 8. september 2009 av gxi Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 sist det var supertirsdag var tirsdag den 1. så jeg overdrev med 2 dager sorry for den. når varen er på plukklisten så er den prosessert og på lager og det skal bare være for pakkerene og pakke de. det sa han jeg snakte med på mandag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 To dager er ikke halvannen uke.. Slike systemer som større webshopper bruker gir visse muligheter og er ikke alltid enkelt å overstyre. Det kan være at det ligger kø fra helga om ikke Netshop pakker 24/7 slik komplett gjør (kanskje kø av en drøss andre med samme problem?). Når du snakker med folk se på klokka og kalender og spoør om navnet deres før du legger på, da kan du med stor presisjon referere til tidligere telefonsamtaler og spørre etter personer som du har snakket med tidligere. I tillegg har folk en tendens til å gjøre en bedre jobb når de blir spurt om navn. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis vi snakker om forrige uke, så skal jeg gi meg.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du har jo en strømkabel liggende da , er jo vanelig euro kabel. Ja , sånne ting er jævelig irriterende. Kjøpte 42 " lg tv fra lefdal, og den var brukt. Men ble solgt som ny. Vi som blir lurt burde drepe de som selger oss brukte ting og påstår at tinga er nye. HAter that shit Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 sist det var supertirsdag var tirsdag den 1.Du fikk varen fredag, og tok kontakt om manglende ledning og fjernkontroll etter stengetid. (0 dager)Du tok kontakt pr telefon mandag 7, etter å ha fått svar, og de sa det skulle fikse det. (dag 1) Tirsdag kveld (dag 2) er du sur fordi det ikke allerede er sendt?! Det såvidt gått et døgn siden du hadde snakket med det, det har ikke gått halvannen uke. Å regne på tiden fra du bestilte TV-en opprinnelig blir jo så idiotisk at det åpenbart faller på sin egen urimelighet. Den 1. visste de jo ikke at du manglet fjernkontroll. Slikt tilbehør er neppe standard hyllevare heller (det skal jo ligge sammen med tv-en) og kan naturlig nok ta ihvertfall en dag å få sendt av gårde. Ta deg sammen. Å boikotte netshop for dette blir fantastisk barnslig. Og nei, jeg er ingen netshop-fan. Da de overlagt lurer forbrukere med gråimport-produkter, bevisst bryter forbrukerkjøpsloven, når et produkt slutter å fungere utenfor garantitiden, og på den bakgrunn er en møkkabedrift, synes jeg de er bør boikottes. Men ikke fordi det tar over et døgn å få sendt en fjernkontroll. Seriøøøøøøst, lizzm Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 sist det var supertirsdag var tirsdag den 1.Du fikk varen fredag, og tok kontakt om manglende ledning og fjernkontroll etter stengetid. (0 dager)Du tok kontakt pr telefon mandag 7, etter å ha fått svar, og de sa det skulle fikse det. (dag 1) Tirsdag kveld (dag 2) er du sur fordi det ikke allerede er sendt?! Det såvidt gått et døgn siden du hadde snakket med det, det har ikke gått halvannen uke. Å regne på tiden fra du bestilte TV-en opprinnelig blir jo så idiotisk at det åpenbart faller på sin egen urimelighet. Den 1. visste de jo ikke at du manglet fjernkontroll. Slikt tilbehør er neppe standard hyllevare heller (det skal jo ligge sammen med tv-en) og kan naturlig nok ta ihvertfall en dag å få sendt av gårde. Ta deg sammen. Å boikotte netshop for dette blir fantastisk barnslig. Og nei, jeg er ingen netshop-fan. Da de overlagt lurer forbrukere med gråimport-produkter, bevisst bryter forbrukerkjøpsloven, når et produkt slutter å fungere utenfor garantitiden, og på den bakgrunn er en møkkabedrift, synes jeg de er bør boikottes. Men ikke fordi det tar over et døgn å få sendt en fjernkontroll. Seriøøøøøøst, lizzm Beklager igjen, det var tirsdag den 25. august det sist var supertirsdag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Da gir det plutselig litt mer mening å klage ja. Vel, da er tydeligvis Netshop ikke bare kjipe på service når det gjelder å frata kundene lovfestede reklamasjonsrettigheter. Der dårlige i andre tilfeller og. Skjønner godt det er bra kjipt å bare ha tv-en stående der, ja. Endret 9. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da gir det plutselig litt mer mening å klage ja. Vel, da er tydeligvis Netcom ikke bare kjipe på service når det gjelder å frata kundene lovfestede reklamasjonsrettigheter. Der drålige i andre tilfeller og. Skjønner godt det er bra kjipt å bare ha tv-en stående der, ja. Kanskje vi bør holde Netcom unna denne saken Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fin den! Netcom! Komplett er ikke snaue de heller... Skulle bestille en forsterker på søndag, tenkte at det tar jeg neste dag. Men da var den plutselig 800 kr dyrere! Sendte mail. "Nei, det var en kampanje som gikk ut så de kunne ikke gi meg den til denne prisen." "OK", bestilte fra en annen butikk, nesten like billige da men ikke samme farge eller pris. Dagen etter var den igjen like billig som første gang jeg skulle handle, men det kunne de ikke forklare etter å ha sendt dem spørsmål om dette på mail. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 sist det var supertirsdag var tirsdag den 1. så jeg overdrev med 2 dager sorry for den. Beklager igjen, det var tirsdag den 25. august det sist var supertirsdag. Kan du bekrefte om det var 1. september eller 25. august. Du påstår begge ting i tråden din. Og i ditt tilfelle. Manglende fjernkontroll (og strømkabel) i kartongen kan skyldes pakkefeil hos produsent (altså ikke Netshop). Fjernkontrollen må de nødvendig vis få fra produsent/importør - dette er ikke noe de har liggende på lager. Dermed vil det ta noe lengre tid enn det å hente ut lagervarer. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Unga til folk som ikke klarer å leve med at det ikke er en knirkefri og perfekt verden en lever i. Netshop har bare vært gode og plagsomt raske med meg, komplett også. Får godis innimellom og Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Unga til folk som ikke klarer å leve med at det ikke er en knirkefri og perfekt verden en lever i. Netshop har bare vært gode og plagsomt raske med meg, komplett også. Får godis innimellom og Helt enig, såvidt jeg vet er ikke warpspeed innført enda. Ting tar tid noen ganger, skjønner jo også at det er slitsomt å gå 2- 3 meter for å skifte kanaler..... (minner meg om i gamledager da fjernkontroll var noe som fantes i junaiten) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Netshop har ekstremt mye sirup i ræva når det gjelder å sende ting, det er bare noe man må leve med. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Unga til folk som ikke klarer å leve med at det ikke er en knirkefri og perfekt verden en lever i. Netshop har bare vært gode og plagsomt raske med meg, komplett også. Får godis innimellom og Helt enig, såvidt jeg vet er ikke warpspeed innført enda. Ting tar tid noen ganger, skjønner jo også at det er slitsomt å gå 2- 3 meter for å skifte kanaler..... (minner meg om i gamledager da fjernkontroll var noe som fantes i junaiten) Du är tydligen så gammal att du inte vet att det finns en del TV som inte kan styras utan fjärrkontroll? Inte att jag vet att denna tv inte klarar av det, men det finns många av de. Ska du först vara spydig mot folk, gör det i vart fall med stil. Som jag förstått det har det gått 8 arbetsdagar sedan han fick tv (inkl dagen han fick tv och i dag). Är inte den lite dryg när han blivit lovad 2 ggr (minst) att det personligt skall tas hand om? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Unga til folk som ikke klarer å leve med at det ikke er en knirkefri og perfekt verden en lever i. Netshop har bare vært gode og plagsomt raske med meg, komplett også. Får godis innimellom og Helt enig, såvidt jeg vet er ikke warpspeed innført enda. Ting tar tid noen ganger, skjønner jo også at det er slitsomt å gå 2- 3 meter for å skifte kanaler..... (minner meg om i gamledager da fjernkontroll var noe som fantes i junaiten) Du är tydligen så gammal att du inte vet att det finns en del TV som inte kan styras utan fjärrkontroll? Inte att jag vet att denna tv inte klarar av det, men det finns många av de. Ska du först vara spydig mot folk, gör det i vart fall med stil. Som jag förstått det har det gått 8 arbetsdagar sedan han fick tv (inkl dagen han fick tv och i dag). Är inte den lite dryg när han blivit lovad 2 ggr (minst) att det personligt skall tas hand om? Så det gjør så? Faller vel på sin egen urimelighet at tv'er ikke kan brukes uten fjernkontroll.. Men men, sier du så så er det vel så! Mitt poeng var vel heller at folk er dritraske til å syte når ting de bestiller ikke kommer så fort som de ønsker. Fjernkontroller er vel ikke lagervare på lik linje som endel andre ting. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fin den! Netcom! Netcom, Netshop, wat's the difference? Var en liten leif der, må jeg innrømme. Netcom gir dama dårlig kundeservice for tiden, så jeg har dem litt i bakhodet når det er tema, sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå