Gå til innhold

Kjøp av Evenstar?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Mitt første innlegg på diskusjon.no - jeg har smuglest her i noen år nå, men det var vel på tide å lage en bruker :p Anyways, til poenget med denne posten:

Jeg har lyst til å kjøpe Evenstar til kjæresten min, som er utrolig glad i LotR. Men problemet er, at med internett i dag, så finnes det selvfølgelig så utrolig mange forskjellige steder de selger den! Så da lurer jeg på om det er noen som har kjøpt en tidligere? Jeg har kikket på en del forskjellige, blant annet på wbshop.com, thenoblecollection.com, tolkientown.com og lotrjewellery.com. Noen av sidene har user reviews tilgjengelige, men jeg vet ikke hvor pålitelige de er, siden på enkelte av dem, så er det f.eks. noen som bare har positive ting å si om den, mens andre (i flertall) sier at den er fin, men steinene detter ut osv, på samme produkt fra samme side. Derfor lurer jeg på om noen av dere har kjøpt online, og isåfall hvor, siden jeg vil ha en Evenstar med god kvalitet :)

På forhånd, tusen takk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hm...jeg leter også.

Går den ikke an å få kjøpt i butikk/hos gullsmed i det hele tatt??

Ja, jeg også er usikker på kvaliteten jeg får i forhold til prisen, når jeg kjøper

noe slikt over nettet. Spesielt siden det skal være en gave.

Håper du får noe svar her, som jeg også kan dra nytte av. :p

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hm...jeg leter også.

Går den ikke an å få kjøpt i butikk/hos gullsmed i det hele tatt??

Ja, jeg også er usikker på kvaliteten jeg får i forhold til prisen, når jeg kjøper

noe slikt over nettet. Spesielt siden det skal være en gave.

Håper du får noe svar her, som jeg også kan dra nytte av. :p

:thumbup:

Jeg ble kontaktet per mail ang. dette innlegget, men jeg vet ikke hvor aktuelt det er for meg lenger. Hun sier hun kjøpte sin hos en gullsmed i Trondheim for noen år tilbake, og at den er ubrukt. Skal spørre etter litt bilder og pris, og hvis jeg finner ut at det ikke er aktuelt, kan jeg godt sende henne videre til deg, om ønskelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...