simers Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei. Jeg skal opprette et kundegalleri på min nettside. Så vil jeg at hver enkelt kunde skal ha et eget brukernavn og passord som de logger på med. Har sett på passwordprotect fra zubrag, men det egner seg ikke for mange brukere så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
program Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bruk et CMS som Drupal eller Joomla. Lenke til kommentar
simers Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Bruk et CMS som Drupal eller Joomla. Har liten erfaring med webutvikling. Kan jeg bruke de eksisterende sidene som jeg har lagd (html) i Joomla, eller må jeg lage alt på nytt? Eller kan jeg kun ha kundegalleriet i Joomla, og la resten være som det er? Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bruk et CMS som Drupal eller Joomla. Har liten erfaring med webutvikling. Kan jeg bruke de eksisterende sidene som jeg har lagd (html) i Joomla, eller må jeg lage alt på nytt? Eller kan jeg kun ha kundegalleriet i Joomla, og la resten være som det er? Har satt opp Joomla selv og det er kanskje noe av det enkleste å sette opp. Når man lager en artikkel i Joomla, så kan man i alle fall paste inn html kode. Så det kan nok hende det vil være enkelt å få med det du har fra før. Så er jo brukermanagmentet særdeles enkelt og oversikltlig også Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er ikkje så utruleg vanskeleg å berre lage ein såkalla session (økt) med PHP. Dersom brukarnamn og passord er rett startes ei økt. Dersom økta er aktiv kan ein sjå galleriet, ellers ikkje. Ein smal sak med PHP. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ikkje så utruleg vanskeleg å berre lage ein såkalla session (økt) med PHP.Dersom brukarnamn og passord er rett startes ei økt. Dersom økta er aktiv kan ein sjå galleriet, ellers ikkje. Ein smal sak med PHP. Haha .) Lenke til kommentar
simers Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Har tatt i bruk CoffeeCup Website Access Manager som virker som en bra løsning til mitt bruk, bortsett fra at jeg plages med å få sendt ut e-post fra programmet. Se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå