kentove91 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er det brekkmiddel i norske polvarer? har hørt mye rart, har lyst å vite om dette er myte eller sannhet Takker for svar Mvh Kent-Ove Andersen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nei, er det i annen type alkohol som f.eks rødsprit. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Nei, er det i annen type alkohol som f.eks rødsprit. Så det er ikke brekkmiddel i polvarer? men i rødsprit f.eks? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nei, er det i annen type alkohol som f.eks rødsprit. Så det er ikke brekkmiddel i polvarer? men i rødsprit f.eks? Ja... Men alkohol er jo ett "naturlig brekkmiddel" vil jeg si. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Nei, er det i annen type alkohol som f.eks rødsprit. Så det er ikke brekkmiddel i polvarer? men i rødsprit f.eks? Ja... Men alkohol er jo ett "naturlig brekkmiddel" vil jeg si. hehe joda, kan være enig dær. men er kjekt å vite hva jeg drikker når jeg drikker polsprit f.eks Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 er det ikke noen artikkler på nett som kan bekrefte dette? jeg finner ingenting. noen sier at det er det og noen sier nei Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor skulle noen gidde å skrive en artikkel om hva de IKKE er i polvarer? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Her er svaret hvis det enda er noen som trur at det er brekkmiddel i polvarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå