War Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg får BSOD når jeg trykker på "wirelessknappen" på en laptop. Har ikke denne pcen forran meg nå men får den imorgen. Den kjører xp. Noen som har hatt lignende problem før? Som kan sende meg på rett spor. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan du si meg hva som står på BSODen? og hva heter dataen? (regner med at du greier å finne det selv uten så mye mer hjelp ) Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Som skrevet så holder jeg ikke pcen i hånda før imorgen. Kun hørt det muntlig. Hun som eier den kan ingen ting om data, kan ha gjort alt mulig med den. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hadde vært best om du kunne hadt den i fanget ditt litt vanskelig og svare på sånt uten noe mer info Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jepp, skal skrive all info imorgen, skrev posten i dag i tillfelle noen har hatt akkuratt samme problem. Edit: Kanskje denne hjelper. Endret 9. september 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå