CapitanCutiepie Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fikk en noe tvilsom, men snedig e-post i dag. Har limt den inn under: "Ref. vår prat hos Anne-Lise Fra: Frank Helge Gustavsen ([email protected]) Middels risikoDet kan hende du ikke kjenner til denne avsenderen.Merk som sikker|Merk som søppelpost Sendt: 8. september 2009 18:21:23 Til: [email protected] Hei Benjamin, Takk for sist. Som du husker så snakket jeg om en TV-løsning når vi var hos Anne-Lise. Dette er fremtidens TV-løsning som allerede har blitt veldig populær i USA. Men den fungerer like bra i Norge som i USA, eller hvor som helst ellers for den saks skyld. I USA har flere millioner mennesker (inkl. meg selv) byttet ut den tradisjonelle dekoderen, med denne løsningen. Hvorfor? Fordi vi sparer penger, samtidig som vi får inn mange flere kanaler enn med tradisjonelt kabel-tvabonnement. Kort fortalt så dreier det seg om å bruke en PC eller Mac som dekoder. Med en enkel og billig installasjon kan du gjøre om din PC til en decoder som tar inn 3500 kanaler fra hele verden, både lokale, nasjonale og internasjonale (over 100 norske kanaler inkl. alle de store pluss mange lokale stasjoner). Du kan se TV irekte på din PC/Mac eller koble PC/Mac til en TV og se på den for å få en bedre TV-opplevelse. Installasjonen er som sagt benyttet av fleere millioner mennesker og er garantert fri for virus etc. Dette er seriøse greier som uten tvil vil bli den store TV-trenden om kort tid. Jeg har som sagt brukt løsningen en stund både her i Norge og i USA. Klikk her om du vil vite mer om løsningen. Installasjonen er gjort på 2 minutter og prisen er kun 50 USD (tilsvarer ca 300 kr). Dette er en engangssum som gir deg ubegrenset tilgang. Dette sparer du inn på èn måned i forhold til vanlig kabel/parabol. Jeg ser ingen grunn til at ikke vi normenn skal hive oss på dette med det samme. Prisen er lav, kvaliteten er god (DVD-kvalitet) og utvalget er mildt sagt stort. Gi meg beskjed hva du synes Mvh Frank-Helge" Jeg heter ikke Benjamin og kjenner verken Anne Lise eller Frank-Helge, så jeg regner med dette er en form for lureri. Sjekket uansett siden e-posten viser til (satelittedirect.tv), og det virker jo fristende, men gjerne litt for godt til å være sant. Er det noen som har hørt om/sjekket ut denne siden? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Naturligvis er det lureri. Det er svært mye som ikke stemmer med dette. En ting er at det er jo ikke fysisk mulig å få vanlig TV kvalitet på en vanlig internettlinje. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Naturligvis er det lureri. Det er svært mye som ikke stemmer med dette. En ting er at det er jo ikke fysisk mulig å få vanlig TV kvalitet på en vanlig internettlinje. Det er også piratstreaming og man kan ikke stole på at man faktisk vil motta noe.. kvaliteten kan selvfølgelig heller ikke bli bra men fungerer kanskje greit i et lite vindu på en PC skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå