vebaar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei jeg har et stort problem , alle vennen mine er på en russe buss sammen med noen fra en annen skole. De her helt fulle. Bussen har blitt helt full og det er ikke plass til meg? Noen som har noen gode gråd? er russ 2010. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Way to have good friends? Går alltid an å "presse" inn en ekstra i en russebuss. Evt. bare kjøpe en større. Finnes jo 9-setere som kan kjøres på lappen kl. B. Lenke til kommentar
vebaar Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 det er allerede mange som er keen på og joine den. de er 27 nå og det er sånn 12 på liste Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så få med et par av de tolv, da? Eller bare care i russebuss? Kan alltid sitte på med noen når det skjer noe... Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jemtebusser/biler er en sikker vinner om du er gutt Lenke til kommentar
vebaar Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Det er hetl sykt fett og være på buss ,sammholdet og laging av bussen, jeg kan jo kjøpe meg inn 1 uken men det erliksom ikke det samma. føler meg mindre vert en de andre akkurat nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nesten alle jeg kjenner som hadde buss eller 8-seter var i konstant krangel om penger, innlagt arbeid osv fra den første uken med bygging til flere måneder etter endt russetid. Virker ikke som det er verdt det spør du meg, får jo alltids sitte på litt av og til uansett. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gjelder bare å planlegge osv. hvor mye hver skal putte inn før man i det hele tatt kjøper bilen/bussen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 buss er vel egentlig bra unødvendig sier jeg også, bruk penga på drikke og å ha det kult og møt nye folk har man buss blir man hengende med de samme folka hele tiden mens det kommer noen folk innom i ny og ne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå