Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten gave til kjæresten!

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg lurte da på om noen hadde noen gode forslag til en liten gave til kjæresten min? Gjerne noe som viser litt "følelser", hvis dere skjønner? Skal liksom vise at jeg er glad i hu.

Grunnen til at jeg har lyst til å gi hun en sånn fin liten gave er fordi vi nå har litt problemer med å få møte hverandre, ettersom jeg går på skole i Bergen, og hun på fhs i Sogndal. Så jeg har tenkt til å ta meg en tur opp dit nå på fredag, og blir der i helga ;) Også må jeg nesten få legge til det at vi ikke har sett hverandre på ca. 1 måned, ettersom det har vært litt forskjellige skolestarter og greier.

Noen som har noen gode forslag?

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fin liten bukett røde roser og et fint kort er ALLTID en slager :) Tar ikke mer for å sjarmere meg i allefall! Kjempekoselig :) Hun har ikke noen hobbyer da, som hun kanskje trenger noen ting til? Det også er jo en super gave! Håper du finner noe hun setter pris på :)

Lenke til kommentar
En fin liten bukett røde roser og et fint kort er ALLTID en slager :) Tar ikke mer for å sjarmere meg i allefall! Kjempekoselig :) Hun har ikke noen hobbyer da, som hun kanskje trenger noen ting til? Det også er jo en super gave! Håper du finner noe hun setter pris på :)

Må si jeg faktisk har tenkt over det med røde roser. Tror virkelig det ville falt i smak :) Hvis det ikke blir litt klisjé? hehe. Eneste problemet er at jeg ikke vet om de kommer til å overleve en busstur på 4 timer og 30 min, sånn ca. Hehe, men det kan jeg sikkert finne ut av ;) Men uansett, tusen takk for forslaget :)

Lenke til kommentar

Haha! Hadde jo forsåvidt vært litt gøy :p Men tror liksom ikke det er helt tingen... hehe. Men forslaget til Drunk_Panda likte jeg egentlig litt, spesielt hvis jeg får tak i den piercingen jeg vet hun ønsker seg, før fredagen ;)

Hmm.. Ingen flere forslag? Tar imot så mange som mulig! Kan kanskje også hjelpe andre i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...