Hoggern Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei hei! Jeg lurte da på om noen hadde noen gode forslag til en liten gave til kjæresten min? Gjerne noe som viser litt "følelser", hvis dere skjønner? Skal liksom vise at jeg er glad i hu. Grunnen til at jeg har lyst til å gi hun en sånn fin liten gave er fordi vi nå har litt problemer med å få møte hverandre, ettersom jeg går på skole i Bergen, og hun på fhs i Sogndal. Så jeg har tenkt til å ta meg en tur opp dit nå på fredag, og blir der i helga Også må jeg nesten få legge til det at vi ikke har sett hverandre på ca. 1 måned, ettersom det har vært litt forskjellige skolestarter og greier. Noen som har noen gode forslag? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noe hun har sagt hun trenger til FHS f.eks. ville vært en bra gave. Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Forsåvidt ingen dum idé, bortsett fra at hun har alt hun trenger.. ;P Flere forslag mottas gjerne Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En fin liten bukett røde roser og et fint kort er ALLTID en slager Tar ikke mer for å sjarmere meg i allefall! Kjempekoselig Hun har ikke noen hobbyer da, som hun kanskje trenger noen ting til? Det også er jo en super gave! Håper du finner noe hun setter pris på Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 En fin liten bukett røde roser og et fint kort er ALLTID en slager Tar ikke mer for å sjarmere meg i allefall! Kjempekoselig Hun har ikke noen hobbyer da, som hun kanskje trenger noen ting til? Det også er jo en super gave! Håper du finner noe hun setter pris på Må si jeg faktisk har tenkt over det med røde roser. Tror virkelig det ville falt i smak Hvis det ikke blir litt klisjé? hehe. Eneste problemet er at jeg ikke vet om de kommer til å overleve en busstur på 4 timer og 30 min, sånn ca. Hehe, men det kan jeg sikkert finne ut av Men uansett, tusen takk for forslaget Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 kjøp en fin eske, legg 4 pakker med lovehearts oppi (løse, ikke i pakningen) og et fint innpakningspapir Gold! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjøp en søt .22 revolver, og si at du er for glad i henne til at hun skal gå rundt ubeskyttet når du ikke er i nærheten. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Haha, ja. Den funker! Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Haha! Hadde jo forsåvidt vært litt gøy Men tror liksom ikke det er helt tingen... hehe. Men forslaget til Drunk_Panda likte jeg egentlig litt, spesielt hvis jeg får tak i den piercingen jeg vet hun ønsker seg, før fredagen Hmm.. Ingen flere forslag? Tar imot så mange som mulig! Kan kanskje også hjelpe andre i samme situasjon Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Pepperspray, på ROSA boks? Alternativt søt øre-pynt og roser som en annen nisse foreslo lenger her oppe! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 ikke kjøp sjokolader. da tror hu at du vil fete hu opp;) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kjøp sjokolade, det er koselig. Hun bor vel på rom med noen der, så hvis du vil ta den ut, så booker du et rom på et hotell i Sogndal. Kjøp roser, lag et kort, kjøp sjokolader, pynt rommet på en romantisk måte, så har dere en fin helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå