Gå til innhold

flaggskipet

Anbefalte innlegg

Skulle lagt inn noen bilder her av prosjeket men det funker visst ikke... Betalte en fjortisveninne noen kroner for å bygge et tower til meg på sløyden. Tower i ekte sløydmateriale! assistert av sløydlærer'n selv under konstruksjon og utbygning. Knipset et bilde av det med webkameraet og søk med kaaza på 'flaggskipet' hvis en vil se litt på det. Kan sikkert laste ned litt annet snacks fra hd'en min i samme slengen. Den står på 24-7. Hardiskene og dvd rom'en som jeg har puttet inni fant jeg på bosshaugen ved et sorterings anlegg i nærheten av her. Er fast stamgjest der hver søndag og plukker pc'er for roms. cpu'er, ram, lydkort etc som folk bare dumper selv om det funker. Men jeg er usikker på om jeg skal bruke de slangene der siden de er farget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja last dem opp på en webside eller.no

Vill se bildene av det såkalte flaggskipet ditt

Jeg la det i feil kaaza dir på hd'en. Nå skal det ligge riktig. Hvordan laste ting opp på web er ikke min sterkeste side. Prøver å finne ut hvordan jeg legger opp bilder her. Så en annen har gjort det med å lage sine egne artikler med bilder her på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg la det i feil kaaza dir på hd'en. Nå skal det ligge riktig. Hvordan laste ting opp på web er ikke min sterkeste side. Prøver å finne ut hvordan jeg legger opp bilder her. Så en annen har gjort det med å lage sine egne artikler med bilder her på forumet.

får å kunne gjøre det så må du jo laste dem opp på nett da

ps. ikke alle bruker kaaza :roll:

Lenke til kommentar

får å kunne gjøre det så må du jo laste dem opp på nett da

ps. ikke alle bruker kaaza :roll:

Ja, men vet ikke hvor jeg skal slenge det opp. :oops: Sliter med å få igang web sidene mine. Eneste stykke jeg har kommet der er at jeg har fått 100 mb plass hos telenor... hvordan jeg upper det jeg skal ha på sidene har jeg sånn noelunde på gang, men hvor jeg skal uppe det..ehmm.. ja... et steg av gangen er det jo noe som heter også. Ja, det er flaut dette her og jeg skammer meg ja! :o

Lenke til kommentar
send bildet til meg, så skal jeg laste det opp for deg :)

Ok :oops: Kvaliteten er webcamera til kr 199 Men jeg skal kjøpe meg en film til kamera i morgen og knipse noen bedre bilder etterhvert som prosjektet bygger seg opp. Ja, jeg bygger en maskin fra grunnen av hvor det meste er håndarbeide. Er juks å køpe ferdigbygget når en kan bygge godtemaskinen selv. Ehm.. hva er mailen jeg sender til? :oops:

Lenke til kommentar
send bildet til meg, så skal jeg laste det opp for deg :)

Ok :oops: Kvaliteten er webcamera til kr 199 Men jeg skal kjøpe meg en film til kamera i morgen og knipse noen bedre bilder etterhvert som prosjektet bygger seg opp. Ja, jeg bygger en maskin fra grunnen av hvor det meste er håndarbeide. Er juks å køpe ferdigbygget når en kan bygge godtemaskinen selv. Ehm.. hva er mailen jeg sender til? :oops:

Ehm.. glem det. Jeg greide å poste det. Er ikke vant til å bruke chattesider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Venter spent på bilder. Litt vanskelig å finne noe på Kazza. Og det er et p2p program som jeg aldri vil ha på min maskin. Kazza = pirater

Lenke til kommentar
Venter spent på bilder. Litt vanskelig å finne noe på Kazza. Og det er et p2p program som jeg aldri vil ha på min maskin. Kazza = pirater

Vel, tja.. den der pirat diskusjonen... Kaaza brukes vel mest til mp3 og voksenbilder. :yes:

Lenke til kommentar

Vel, tja.. den der pirat diskusjonen... Kaaza brukes vel mest til mp3 og voksenbilder. :yes:

holder meg langt unna kaaza jeg også, eneste jeg stoler på er dc(med noen bra hubber seff)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
holder meg langt unna kaaza jeg også, eneste jeg stoler på er dc(med noen bra hubber seff)

Holde meg langt unna DC. Verste dritten jeg har vært borti. Med engang jeg joiner så blir jeg alltid kicka/banna. Fake sharer my ass. Their loss :D

Nei holder meg vekk fra sånne leeche dritt.

Lenke til kommentar

Holde meg langt unna DC. Verste dritten jeg har vært borti. Med engang jeg joiner så blir jeg alltid kicka/banna. Fake sharer my ass. Their loss :D

Nei holder meg vekk fra sånne leeche dritt.

kanskje en idé å følge reglene :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...