krage83 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå? Jeg venter på en pakke som er ganske liten (mobiltelefon + ekstra minnekort). Denne ble i følge komplett ferdig pakket og «sendt» litt over klokken 14 på søndag. Nå er klokken 22:13, og pakkesporingen til posten, har enda ingen dato om sendingen. Altså to døgn og 8 timer senere. Det har jeg aldri opplevd tidligere... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det står ikke at den er innlevert til postterminal heller? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Det står ikke at den er innlevert til postterminal heller? INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING Står det når jeg søker opp pakken (ved å følge lenken på ordreoversikten hos komplett) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Rart. En pakke som fikk status sendt i dag, fikk alt sporing. Den er nå på en postterminal. Det er ikke umulig at Posten har glemt å scanne den heller da. Om ikke annet skjer, så ring Komplett i morra og hør. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå? Bestilte hovedkort 2/9, fikk status sendt 4/9, og framdeles i dag 9/9 har den status "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" i pakkesporinga. Ringte komplett, som ba meg sende epost til lagerservice<at>komplett.no. Har gjort det, men ikke hørt noe enda. Så du er i alle fall ikke helt alene. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Spennende... Først ringer jeg komplett.no de sier at denne meldingen betyr at den er sendt posten, og at jeg må høre med dem hvor pakken er. Posten sier at dette bare er en elektronisk fil de har mottatt, og at det vil komme en pakke, og at den ikke er inregistrert noe sted hos dem. De mente det var veldig rart at dette hadde tatt 73 timer nå, og ba meg kontakte komplett som evt. måtte ta saken videre med dem om pakken faktisk var sendt... Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Samme skjedde med en kamerat av meg. Han bestilte til og med ekspresspost på døra, eller hva enn det heter, han vente i fire dager før posten mottok pakken. Så det kan gå tregt til tider. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Uansett er det jo urimelig av komplett å henvise meg til posten. Jeg er deres kunde, og skal kun trenge å forholde meg til dem. Så må de selv finne ut hva som har skjedd mellom dem og posten. De profesjonelle aktørene bør prate sammen her... Lenke til kommentar
oldis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå? Bestilte hovedkort 2/9, fikk status sendt 4/9, og framdeles i dag 9/9 har den status "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" i pakkesporinga. Ringte komplett, som ba meg sende epost til lagerservice<at>komplett.no. Har gjort det, men ikke hørt noe enda. Så du er i alle fall ikke helt alene. Oppdatering: Den opprinnelige ordren er nå kansellert, og ny opprettet, så det kan vel tyde på at det har vært noe krøll? Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette. Nesten 2 uker for å få levert noe som finnes/fantes på lager er da fryktelig dårlig? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Oppdatering:Den opprinnelige ordren er nå kansellert, og ny opprettet, så det kan vel tyde på at det har vært noe krøll? Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette. Nesten 2 uker for å få levert noe som finnes/fantes på lager er da fryktelig dårlig? Spennende min pakke har enda samme status når jeg søker den opp... Lenke til kommentar
oldis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Spennende min pakke har enda samme status når jeg søker den opp... Har du ringt eller sendt mail på ny? For meg tror jeg det var mailen til lagerservice<at>komplett.no som løste opp i ting, selv om jeg som sagt ikke har fått noen tilbakemelding fra dem... Lenke til kommentar
oldis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Oppdatering:Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette. Erstatningsordren min sto i status Åpen, så jeg kansellerte den. Har vært i kontakt med komplett på telefon nå, og bedt dem om å tilbakeføre pengene til kortet mitt. Forklarte frustrasjonen min til en hyggelig selger som sjekket opp saksgangen mens jeg var på tråden, og han var enig i at her hadde ikke kommunikasjonen tilbake til meg vært som den burde/skulle. Jeg prøver datakjeden i stedet for, de har vært raske og gode til å få ting avgårde. Noen deler jeg bestilte i går er allerede framme på omlastningsterminal, som er nest siste ledd før jeg har dem på mitt postkontor. De øvrige varene jeg bestilte da er alle "Mottatt postterminal". Edit: lykke til krage83, jeg vil absolutt anbefale deg å ringe komplett, innvalg 1 for Salg. Endret 10. september 2009 av oldis Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg sendte dem en e-post i går, til [email protected] hvor jeg forklarte situasjonen, men de har ikke svart på den. Nå får jeg heller ikke søkt opp pakken på posten.no da den rapporterer om «feil i underliggende systemer». Men ja tror jeg skal sende en e-post til lager adressen dems... Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Posten kjører vell ikke på Søndag. Pakka blir helt sikkert ikke sendt avgårde fra Komplett før mandag. Hvor den går vidre til post terminalen. Der etter vidre til lokalt postkontor. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Posten kjører vell ikke på Søndag. Pakka blir helt sikkert ikke sendt avgårde fra Komplett før mandag. Hvor den går vidre til post terminalen. Der etter vidre til lokalt postkontor. Det er i og for seg greit, men i dag er det torsdag og enda har ikke postens registrert mottak av pakken fra komplett... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du har betalt Komplett for en vare. Still krav og forlang at de finner ut av hvor det du har betalt for er. Klarer de ikke det krever du pengene tilbake. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Du har betalt Komplett for en vare. Still krav og forlang at de finner ut av hvor det du har betalt for er. Klarer de ikke det krever du pengene tilbake. Fikk svar på min e-post i dag, hvor de sa at de nok hadde feilsortert den, og at jeg kunne velge mellom at de sendte meg en ny pakke fraktfritt eller å benytte angreretten. Jeg ba dem sende en ny pakke, så får vi nå se :-) Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Da ligger det en ny åpen ordre på komplett.no så får vi se om denne kommer frem :-) Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 heh, ny pakke sendt, men posten har ikke mottatt denne heller dog nå er det jo bare 8 timer siden da... på en lørdag... Så vi får se... håper nå posten mottar denne :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå