Gå til innhold

Treig levering fra komplett.no til posten?


Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå?

 

Jeg venter på en pakke som er ganske liten (mobiltelefon + ekstra minnekort). Denne ble i følge komplett ferdig pakket og «sendt» litt over klokken 14 på søndag.

 

Nå er klokken 22:13, og pakkesporingen til posten, har enda ingen dato om sendingen. Altså to døgn og 8 timer senere.

 

Det har jeg aldri opplevd tidligere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå?

 

Bestilte hovedkort 2/9, fikk status sendt 4/9, og framdeles i dag 9/9 har den status "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" i pakkesporinga. Ringte komplett, som ba meg sende epost til lagerservice<at>komplett.no. Har gjort det, men ikke hørt noe enda.

Så du er i alle fall ikke helt alene.

Lenke til kommentar

Spennende...

Først ringer jeg komplett.no de sier at denne meldingen betyr at den er sendt posten, og at jeg må høre med dem hvor pakken er.

 

Posten sier at dette bare er en elektronisk fil de har mottatt, og at det vil komme en pakke, og at den ikke er inregistrert noe sted hos dem.

 

De mente det var veldig rart at dette hadde tatt 73 timer nå, og ba meg kontakte komplett som evt. måtte ta saken videre med dem om pakken faktisk var sendt...

Lenke til kommentar

Uansett er det jo urimelig av komplett å henvise meg til posten. Jeg er deres kunde, og skal kun trenge å forholde meg til dem.

 

Så må de selv finne ut hva som har skjedd mellom dem og posten. De profesjonelle aktørene bør prate sammen her...

Lenke til kommentar
Lurer litt på om det er andre enn meg som opplever lang leveringstid fra komplett til posten nå?

 

Bestilte hovedkort 2/9, fikk status sendt 4/9, og framdeles i dag 9/9 har den status "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" i pakkesporinga. Ringte komplett, som ba meg sende epost til lagerservice<at>komplett.no. Har gjort det, men ikke hørt noe enda.

Så du er i alle fall ikke helt alene.

 

Oppdatering:

Den opprinnelige ordren er nå kansellert, og ny opprettet, så det kan vel tyde på at det har vært noe krøll? Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette. Nesten 2 uker for å få levert noe som finnes/fantes på lager er da fryktelig dårlig?

Lenke til kommentar
Oppdatering:

Den opprinnelige ordren er nå kansellert, og ny opprettet, så det kan vel tyde på at det har vært noe krøll? Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette. Nesten 2 uker for å få levert noe som finnes/fantes på lager er da fryktelig dårlig?

 

Spennende min pakke har enda samme status når jeg søker den opp...

Lenke til kommentar
Spennende min pakke har enda samme status når jeg søker den opp...

Har du ringt eller sendt mail på ny?

For meg tror jeg det var mailen til lagerservice<at>komplett.no som løste opp i ting, selv om jeg som sagt ikke har fått noen tilbakemelding fra dem...

Lenke til kommentar
Oppdatering:

Det som irriterer meg mest er at komplett ikke har svart på mine mail rundt dette, og heller ikke ser ut til å hastebehandle dette.

Erstatningsordren min sto i status Åpen, så jeg kansellerte den.

Har vært i kontakt med komplett på telefon nå, og bedt dem om å tilbakeføre pengene til kortet mitt.

Forklarte frustrasjonen min til en hyggelig selger som sjekket opp saksgangen mens jeg var på tråden, og han var enig i at her hadde ikke kommunikasjonen tilbake til meg vært som den burde/skulle.

 

Jeg prøver datakjeden i stedet for, de har vært raske og gode til å få ting avgårde. Noen deler jeg bestilte i går er allerede framme på omlastningsterminal, som er nest siste ledd før jeg har dem på mitt postkontor. De øvrige varene jeg bestilte da er alle "Mottatt postterminal".

 

Edit: lykke til krage83, jeg vil absolutt anbefale deg å ringe komplett, innvalg 1 for Salg.

Endret av oldis
Lenke til kommentar
Posten kjører vell ikke på Søndag. Pakka blir helt sikkert ikke sendt avgårde fra Komplett før mandag. Hvor den går vidre til post terminalen. Der etter vidre til lokalt postkontor.

 

Det er i og for seg greit, men i dag er det torsdag og enda har ikke postens registrert mottak av pakken fra komplett...

Lenke til kommentar
Du har betalt Komplett for en vare. Still krav og forlang at de finner ut av hvor det du har betalt for er. Klarer de ikke det krever du pengene tilbake.

 

Fikk svar på min e-post i dag, hvor de sa at de nok hadde feilsortert den, og at jeg kunne velge mellom at de sendte meg en ny pakke fraktfritt eller å benytte angreretten.

 

Jeg ba dem sende en ny pakke, så får vi nå se :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...