Gromit Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå er jeg skikkelig i stuss her. I leiligheta jeg bor nå er det en veggboks. Den var kortslutta så da måtte jeg kjøpe nytt. Dro på biltema og skaffa det enkleste typen (med 3 plugger, Hann, hunn og F-kontakt). Men jeg får ikke signalet igjennom den boksen. Samtidig klarer jeg ikke å kjøre strøm igjennom den. Kjører jeg fkontakt - skjøt - f-kontakt - hankontakt - vanlig ledning - riks-tv boks fungerer det kjempefint. Noen som har en veggbokstype som fungerer med riks-tv og strøm fra mottaker? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Strøm, da mener du at du har en aktiv antenne? En slik veggboks er ment for kabel-TV, og har et filter som deler signalet til radio og TV kontaktene. Et slikt filter slipper ikke gjennom likestrøm, dermed fungerer ikke antenna, ergo null signal. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 herlig. jaja. Skal se hva jeg får til. Ante meg at det var noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå