Lch Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har et gitarstativ og en gitar som har samlet støv i noen år. Gitaren er pusset opp, men gummidemperene på stativet har ikke klart seg like bra. Gummien er blitt hard og detter av i biter ved berøring. Noen tips til hva jeg kan bruke som erstatning? Jeg kunne alltids kjøpt nytt stativ, men jeg bruker gitaren relativt sjelden og pakker den gjerne ned i koffert når jeg ikke bruker den. Stativet er sammenleggbart, så det går oppå kofferten. Aller helst vil jeg ha veggfester, men det må nok vente til jeg bor i noe større. Stativet ser noe slik ut, det er fra før krigen. På mitt stativ er gummidemperene ~10 cm lange sylindere festet rundt tuppene av øvre og nedre gaffel. Du må bruke fantasien en smule da stativet i bildet ikke har slike. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mål diameteren på rørene, gå til en rørlegger og kjøp deg en meter med fleksibelt isolasjonsmateriale til vannrør. Det funker. Eller så tar du deg en tur på Biltema, og kjøper en pakke med sånn tape til å vikle rundt sykkelstyret. Kommer også til å funke helt fint. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Aha, slike ja. Smart. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå