dropface Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg var inne på førstegangstjeneste i høsten 2008. Jeg ble sendt til min fastlege ang. mistanke om bilyd på hjertet. Legen min mente det ikke var noen ting, så hun sa hun skulle gi beskjed til forsvaret om at jeg kunne bli tjenestedyktig. Noen uker etterpå, fikk jeg et brev om at jeg skulle til hjertespesialist og gjøre en EKG-undersøkelse, bare for å være sikker. Ingen feil der heller, så hjertespesialisten skulle si ifra til forsvaret at jeg kunne bli tjenestedyktig. Nå i sommer, ble jeg oppringt av han fyren på sesjonen jeg var på, og sa følgende: "Vi har ikke mottatt noen beskjed fra din lege om du kan bli tjenestedyktig eller ikke, så frem til at vi ikke får tilbakemelding vil du stå som ikke tjenestedyktig, så om du kan si ifra til legen din, så hadde det vært fint". Jeg mener også at han sa noe om en frist, slik at de har oversikt over hvem som er tjenestedyktige eller ikke, men er ikke helt sikker. Noen som vet om det er en frist? Jeg har ikke sagt ifra til legen, i og med at jeg egentlig ikke vil inn.. Endret 8. september 2009 av dropface Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva er egentlig problemet? Hvis du ikke vil inn så gjør du ingenting med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå