tibbs Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vil justere på mus-aksellerasjonen i Puppy Linux, siste versjon, men finner ikke noe for det i menyen, kun for hvilken type mus som brukes. Har jeg oversett noe, eller er det kun kommandolinjen som gjelder? Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tja, husker ikke om jeg fant noe får å justere i puppy self. Men jeg justerer selv via CLI/terminal da, >Linky Liker selv å ha den i 1 1 altså: xset m 1 1 Den første verdien er farta til musa. Verdi nr 2 er til hvor langt den må flyttes før farta blir satt opp Og ikke hele tall er gyldig siden du kan skrive inn brøker/delinger(5/2=2,5 OSV). Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvis det er (synaptics) touchpad du bruker kan du bruke gsynaptics til å justere et utall instillinger. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Takker, skal prøve meg litt fram og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå