Mortis360 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Mine to 'fete' servere, P4 3,0Ghz, 2GB RAM, DVD+RW. Den nederste kjører Windows XP Professional, brukes som ghost-server og squeezesenter, dvs at den har to funksjoner. Den øverste er foreløpig ikke igang, må kjøpe en 1TB disk og installere Windows Home Server på den. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Blei litt kabel trekking i mitt nye CoolerMaster HAF 932 idag. Er ikke helt sikker på om dette er den beste løsningen så kom gjærne med forslag. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Dette er tråden der det skal være bilde i hver post. Her er tråden for dem som vil chatte om kabinettene sine: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&hl= Min nye Ubuntu Server: Kabinett: APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition 19 harddisker på plass Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ene filserveren min... Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tja min nåværende rig, enn så lenge.. :devil: Lenke til kommentar
thrml Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Mitt nåværende oppsett (noen forandringer her og der, men har ikke kamera for tiden): Endret 8. september 2009 av Stian_Pa Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har allerede lagt ut bildene i den andre tråden, men legger dem her også. For å vise frem PC-en min enda litt mer, og for å få denne tråden i mine innlegg. Vurderer å sette inn den nederste harddiskramma for å skjule kablene på baksiden. Burde jeg det? Endret 9. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ville bare si at denne galleritråden er åpnet av moderator dudsa igjen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nine Hundred TWO kunne meld seg på VM i og ha liten plass... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Cable monogomont. Legg 8pin kabelen under skjermkortet eller på baksiden av kassa (hvis det er hull på toppen) EDIT: Bilde for å blidgjøre nizzen: Litt eldre bilde.. Bruker ikke engang det kabinettet lenger. Endret 16. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den sorte midt på er fra CPU til PSU og den er fort kort til og gå i noe skjult anlegg. Den andre stygge skal jeg få se o jeg får gjort noe med, det er 2 vifter og en sykt upraktisk PSU ledning... HUSK BILDER ! Syntes belysninga i kabinettet er i en lavere grad, ditt grønne lyser dritt bra. NB det lyser bitte litt bedre en på bildet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nettopp installert NorthQ 3580 vannkjøler.Kan si at den var vanskeligere å installere enn jeg hadde trodd på forhånd,spesielt i mitt forholdsvis trange kabinett.Måtte modde på den svære 250mm viften på siden av kabinettet for å få sidedekselet på plass.Etter litt nedfiling og fjerning av en skrue fikk jeg dekselet akkurat plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg