Apathy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Noen av mine gamle systemer For å få denne under mine innlegg. Endret 22. april 2009 av AveMORphine Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fjernet alle gamle Antec vifter, har kun 2 Noctua nå. Satt inn nye PSUen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fjernet alle gamle Antec vifter, har kun 2 Noctua nå. Satt inn nye PSUen. Doh, skulle egentlig poste det her, men den andre tråden ble bumpa, burde slettes. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Lillebror har fått nytt kabinett, han har ikke det mest awsome av hw, og psu hadde korte kabler så ble litt rotete. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Cpu viften tok jeg av etter at den går treigt pga. en dårlig lodding jeg gjorde for en stund siden... Men er overaskende bra tempraturer, han har en Athlon Venice som ligger på 30 c idle, og 45-50 load. Det er da uten CPU viften på. Foresten, hvordan kan jeg få fjernet den teite disketstasjonåpningen? Må jeg kjøpe et ekstra deksel? Endret 24. april 2009 av Revolution Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har fått stappa alt inn i nytt kabinett (Antec P180 Mini). Kabinettet føles mindre enn hva det virkelig er, pga fargen. Det er også 5cm lavere enn det gamle kabinettet, samt 10cm grunnere. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Okey, da ble HW'n bytta over til Silverstone Fortress FT01B. Kjempebra kabbis, angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Slenget ut noen bilder av mitt Antec P180 Mini jeg. Trodde det var ryddig frem til jeg så Mortis sitt. Litt støvete. Og litt rot. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Får vel poste et bilde av min rigg, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme Slik at vi får litt liv her igjen! Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fikk angst når jeg så denne pakken! Compared to my hand: Dere er HELT sikker på at den passer i P182? Fjortis bilder på badet Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Liten oppdatering på viftefronten. Vurderer dog å bytte kabinett gr. støvproblematikk og støvsugerfobi Fikk etter en liten omplassering på ramen også snudd CPU kjøler "riktig" vei. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Pcen <3 http://img12.imageshack.us/img12/3203/bilde2m.jpg Inside http://img12.imageshack.us/img12/839/bilde3u.jpg Endret 13. mai 2009 av lovvig Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Her er mitt kabinett litt rotete, men har fåt stappa ganske mye inn i det lille kabinetet.. Endret 14. mai 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oppgradert det meste! Se i signaturen min, så ser du hva som skiller seg ut Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Ja, jeg skal vente til GTX 295 får 'Single PCB' hva betyr det? btw. jeg har tenkt å oppgradere kabinettet ytligere: 6 x 12cm vifter (2 foran (1 nå) i "hk-rommet" 4 i taket + en foran i "psu-romet" i 3 x 5,25" brønner ved hjelp av denne) 2 x 8cm vifter (bak i "hk-rommet") Noen bilder hvor: Hva syntes dere?? planen er å starte med dette når eksamens perioden min er over(ca. 1 månd).. Endret 17. mai 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Får vell legge ut kabinettet mitt også, selv om det ikke er så mye å skryte av... Tenker på å oppgradere til Antec P182 Med lys: Jeg har noen hvite og blå lys i front. De hvite lysene er vanligvis HDD lys og de blå blinker til musikken. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fornøgde med mitt kabinett, har berre ein cd-romm no pga broderen mangla ein. ellers er hot swap genialt for min sin del. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tja, husker jeg la ut bilder av kabinettet mitt i en annen tråd, men for trådens liv sin skyld og siden jeg skal ta av vannkjølingen, så kan jeg jo reposte litt nyere og mer støvete bilder Hvis noen er interessert i noen blokker, så er det jo bare å sende en pm! Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Er det ikke mulighet for vifte bak i kabinettet i det rommet hovedkortet er? btw. jeg har tenkt å oppgradere kabinettet ytligere:6 x 12cm vifter (2 foran (1 nå) i "hk-rommet" 4 i taket + en foran i "psu-romet" i 3 x 5,25" brønner ved hjelp av denne) 2 x 8cm vifter (bak i "hk-rommet") Noen bilder hvor: Hva syntes dere?? planen er å starte med dette når eksamens perioden min er over(ca. 1 månd).. Da har jeg fått gjenomført en liten oppgradering: Endelig fått inn to 8cm vifter bak fått satt inn 3 12cm deltavifter Når jeg først holdte på, stakk jeg bort på Jernia og kjøpte litt vannslipepapir så jeg fikk planslipt cpu og cpu-kjøler sier meg ganske fornøyd med resultatet Litt rotete, men er ikke så nøye for min del. Dette er st skikkelig møkkaproblem! PCI-exspress kablene fra PSU'en er så svære at de stikker mer ut av kabinettet enn kabinettet er dypt! så må finne på noe lurt her: Vurderer å kjøpe 4 av disse og klippe bort to av "pinneie" som bare fører "sense" så jeg får en 6-pins forlenger, er ingen i norge som selger det, og det er faktisk drit dyrt å kjøpe fra utlandet.. Disse kablene er hvertfall mer fleksible så jeg kan bøye dem lettere.. PSU-rommet, ble ganske mye bedre når jeg fikk flyttet alle HD'ene opp.. På baderomsvekta veide pc'n 32KG!! vi si det er ganskemye! Ble dårlig plass til vifter i taket, kunne få skvist inn noen men ville kunn gått på mm, så valgte å nøye meg med denne løsningen.. (forløpig..) Endret 9. juni 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bilder skal være fiksa nå, små og klikkbare. Da har jeg tatt noen bilder av mine 3 kasser. En er i bruk, de to andre mangler litt ting før de kan brukes. Begynner med "JumboCube" som jeg kaller PC'n. Dette er hovedmaskina mi. Front: Innmat: Litt kabler: Mer kabler: Enda mer: Enda litt til: Oversikt fra side: Shuttle med vannkjøling, mangler adapter til å få festa vifte med kjøleribba. Mangler også en vifte til PSU og en pyntelist til hullet jeg kutta bak. Vannkjøling sån den skal sitte: Vannkjøling: Lite klaring, gikk litt kjapt i svingene når jeg skrev ser man: Innmat: Mere mat: Enda litt mere mat: Sist men ikke minst min casemod jeg driver med. Kutta hull til en 92mm og en 120mm vifte i dag. Samt kladda på litt plastsparkel. Bakenden: Innmat: Mere innmat: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg