Dyver`n Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Endret 8. november 2008 av Dyver`n Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) sorry for shabby kvalitet gutta,men har ikke fått fatt på digitalkamera og brukte min gamle mobil istedet. dere får ta det som det er;) ikke kommenter striglinga mi og si det er dårlig, for det vet jeg godt selv at det er:p kabinettet er veldig trangt for oppsettet mitt........heheHeH zalman er ikke på bildet og den ene 500gb hdd tok jeg ut for å få plass til raptordisken som ligger gjemt i dvd-rom bay'en;) Endret 9. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tenker å lage noen hull, og legge om kablingen litt. Som dere ser så er det mye "dødgang" på kablinga til sata-strømkontaktene. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ryddet litt i går kveld. Må være det ryddigste jeg har klart å fått det hittil, men merker det er vrient når man har 5 disker Dro strøm og SATA på baksiden av kabinettet, og P4-kabelen (eller hva den heter) under skjermkortet og "lydkortet". Tror jeg skal ha ganske grei luftgjennomstrømning der nå, også ettersom jeg er kvitt alt som heter IDE. Noen som vet om noe bra temperaturprogram som er gratis, eventuelt bra trial? Har Everest Ultimate, men den støtter vist ikke helt hovedkortet, så jeg får ikke all info. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Her er min nye PC, kjøpt for ca en måned siden. Første gang jeg bygger selv, så er spent på kommentarer. Specs står i signaturen min Flere bilder i spoiler Og sjulimann, jeg bruker speedfan, får opp en del temperaturer der. Endret 12. november 2008 av intelli-musa Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Her er mitt nye Antec P182. 24pin ble for kort til å ha bak hovedkortet, så jeg har bestilt forlenger. Vurderer også å kjøpe en SATA DVD-brenner; det ser så sinnsykt mye bedre ut en den IDE'en jeg har nå. Bedre specs kommer etter 24 april til neste år Edit: Leif.. Endret 15. november 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Oversikt 1. Oversikt 2. Nederst i kabinettet. I naturlige omgivelser. I naturlige omgivelser med broren sin over. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Må vel vise at jeg har fått meg 3 nye vifter uten blåe lys i mitt Antec 900 (ja, pc-en er på). Dette er helt vanlige Antec 120mm vifter (uten lys) hentet ut av et Antec P182. Fikk ny skjermen idag også: Endret 15. november 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Eit simpelt bilde av pc'en når den var ute for vedlikehold: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk gjort litt idag og Lenke til kommentar
andreg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Endelig ferdig med å bygge meg en maskin for å spille på: Et par bilder av filserveren/testmaskinen min som jeg bygget for en stund siden: Specs på maskinene står i profilen min. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Har endeleg fått satt inni delane til den nye pcen min no. Kabinettet eg valgte blei tilsutt Nexus Clodius. Det var ikkje laga plass til å gøyme kablar, noko eg blei ganske irritert over. Ellers eit heilt greit kabinett, med ein del tøffe løysningar. Og ja, eg har lakkert kabinettet svart innvendig. Edit: Eg har heller ikkje modulær straumforsyning. Edit2: Oj, såg no at datoen var heilt på vidda Det er nye bileter. Endret 24. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ville helst hatt den uten led :/ Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hei her er noen bilder av kabinettet mitt: mod: cooler master mystiqe 632. blue tiger Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Edit: glemte hvilken tråd jeg var i... dangit. Her er et bilde av en pc... eh.. under ombygging? Endret 26. november 2008 av Wibla Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Slennger opp ett par bilder hvordan mitt ser ut med og uten uv lys på. Er stor forskjell gitt Lenke til kommentar
tnto Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 trenger kansje å rydde litt da Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fikk to Zalman -vifter i posten i dag, samt ny viftestyring! Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 God kveld. Har nå startet med min siste casemod: Syclus CaseMaster Teaser: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg