Latro Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vil en gang i løpet av høsten trenge å finne et treningssenter i Oslo. Det bør oppfylle flest mulig av følgende kriterier: Rikt utvalg av frie vekter, og plater med standard diameter. Plattformer for olympiske løft, med mulighet til å slippe vektene. Helst ingen musikk. Seriøst miljø, dvs. relativt dopfritt og med fokus på trening fremfor det sosiale. Ikke altfor perifer beliggenhet. Hvilket treningssenter i Oslo er best på disse punktene? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vil annbefale deg Gold's gym i Akersgata. Veldig nytt, og alt av apparater som trengs. Veldig god standard og veldig gode veileredere. Ta deg en tur! Lenke til kommentar
Latro Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Vil annbefale deg Gold's gym i Akersgata. Veldig nytt, og alt av apparater som trengs. Veldig god standard og veldig gode veileredere. Ta deg en tur! Jeg skal undersøke Gold's gym (som jeg ikke har hørt om før), men jeg trenger ingen apparater. Jeg trenger et knebøystativ, en vektstang, skiver av riktig størrelse, et gulv som tåler at jeg slipper vektene, og nok plass rundt meg til at jeg ikke risikerer å knuse noens tær. Uansett, takk for tipset. Det kan hende Gold's gym er det jeg leter etter. Det er ikke lett å si ved å se på web-sidene deres, som er nærmest kjemisk frie for nyttig informasjon (dette ser dessverre ut til å være et fellestrekk for de fleste treningssentre). Andre tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Vil annbefale deg Gold's gym i Akersgata. Veldig nytt, og alt av apparater som trengs. Veldig god standard og veldig gode veileredere. Ta deg en tur! Jeg skal undersøke Gold's gym (som jeg ikke har hørt om før), men jeg trenger ingen apparater. Jeg trenger et knebøystativ, en vektstang, skiver av riktig størrelse, et gulv som tåler at jeg slipper vektene, og nok plass rundt meg til at jeg ikke risikerer å knuse noens tær. Uansett, takk for tipset. Det kan hende Gold's gym er det jeg leter etter. Det er ikke lett å si ved å se på web-sidene deres, som er nærmest kjemisk frie for nyttig informasjon (dette ser dessverre ut til å være et fellestrekk for de fleste treningssentre). Andre tips mottas med takk. Rart at du ikke har hørt om det, siden det er en av de største og mest kjente treningkjedene i usa ( hvis ikke største?) Uansett. Du har alt av nødvendig utstyr. Benk, vektstenger, alle mulige kilovekter, og alle mulige apparater. Anbefaler deg en tur dit Her du så? Endret 9. september 2009 av mastertjoste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå