charfred11 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har en Canon S750 som jeg nå har fått et problem med, og som jeg ikke finner noen løsning på. Inntil i går, fungerte den prikkfritt, skrev ut perfekte bilder på fotopapir. Men plutselig fikk jeg opp en melding fra viruskontrollen om et virus i en printers/spools-mappe (eller noe sånt). Jeg har siden ordnet virusproblemet, men jeg måtte avinstallere skriveren. Har nå installert (og av-installert og installert) den flere ganger, men fargene blir helt gale. Har kjørt alle tingene under vedlikehold (innstilling av skriverhodet, dysesjekk/-rens, etc.). Alle blekkassettene er også helt nye. Skriveren nekter å skrive ut riktige farger. Hva kan jeg gjøre? Må jeg formattere harddisken (worst case scenario)?? Please help me...as Britney said: "I'm going carzy..." Takker Charlie Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det du ikke får avinstallert med 'Legg til - Fjern programmer' eller 'Uninstall', er registeroppføringer. Ja, noen blir slettet, men slett ikke alle. Da har du kanskje ingen annen utvei enn å formatere og installere på nytt? Har du forresten prøvd skriveren på en annen maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå