Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Ingen av tidligere tråder stiller til mine "krav" :tease Jeg leter etter en rugby skjorte, gjerne ganske vanlig gant har en del fine. Må være god passform, vanskelig og vite uten og prøve men. Det seg sånn at jeg bor i det kalle nord med ræ** utvalg. Og jeg vil helst kjøpe en på nett. Er usikker på størrelse. men regner med S eller M. Har noen noe tips for og regne ut dette? Vel jeg leter etter en gjerne stripete rugby. Merke er ikke så viktig. Prisklasse 400-1500kr. Veldig helst Norsk nettbutikk! Rugby gant. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ralphlauren.com/rugby.com (Ralph Lauren begge to, men rugby.com er et nytt konsept fra RL hvor de kun har rugbygreier..) Er ikke norsk, men det fungerer fint uansett:) Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Vært og sett der. Noen som vet hva frakt og eventuelt andre pristilleg kommer på? Føler meg mitt i mellom M og S så sliter litt med og finne størrelse og må oftes prøve, det som er litt kjipt. Endret 8. september 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 De er ganske store i størrelsen. Jeg er som oftest L, men jeg har M i en Ralph Lauren-rugbygenser. Frakt står på siden, og pristillegg blir jo moms og toll. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har bestilt herfra og vet ca pris med moms og toll? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er ikke mulig å bestille via RL. Du trenger Jet Carrier. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ok, tar i mot nye forslag hvor jeg kan få kjøpt en pen rugby skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bestill fra RL og bruk JetCarrier? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Dette hørtes da meget komplisert og mamma vil tro jeg holder på med organisert kriminalitet! Hun tør så vidt ikke bruke annet en postoppkrav Blir jeg skutt av motepolitiet (som om det eksisterer her jeg bor...) vis jeg går i denne: Rugby shirt Tommy Hilfiger. Noen som har referanser eller tilbakemeldinger om og handle på "dress-for-less" virker som en seriøs side. Etter og googlet de litt. Riktig dyrt blir det heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå