Greven22 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 noen som har vet om en god beskrivelse på hvordan dette gjøres ? helst på norsk Det jeg ikke skjønner er om jeg må lage en MySQL base selv ... Lenke til kommentar
dms Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Å lage en database tar jo to sekunder. Hvilken host/kontrollpanel har du? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 tror ikke du må lage din egen database i nuke... Gjør ikke scriptet det sjøl da?? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 dms jeg har servetheworld .. jeg vet det er lett å lage en database .. men jeg å trodde scriptet gjør det selv .... hmmz ingen som har en liten guide her eller har gjort det selv og gidder å skrive en kort forklaring ? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 ja, mener at scriptet gjør det selv... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 det ligger vel trekvart tonn med guider for akkurat dette på phpnuke-forumet.. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 hmmz Jeg får det ikke til å funke globalt .. noen som har satt opp phpnuke med ServeTheWorld ?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har brukt dem ja, bare last opp filene og gå til index.php så skal alt installeres selv :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nei, Jeg har måttet legge inn tabbellene i databasen selv. Men det er jo veldig enkelt. I phpnuke mappen er det en en mappe som heter sql, og oppi der er det en .sql fil. Du har muligens tilgang til phpmyadmin hos hosten din. Gå inn der, velg filen og "kjør spørring". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå