Gå til innhold

Spm. ang. kjøp av guitar hero.

Fjoslen

Anbefalte innlegg

Hei, har bestemt meg for å kjøpe Guitar Hero til PS3'en. Tenkte på å forhåndsbestille GH5 med gitar, også kjøpe GH:WT på elkjøp til 99 kr. vil havne på en 1000 kr. for alt dette, men vil nok spare litt om jeg kjøper GH:WT med gitar også da kun stand alone GH5. Hva er egentlig forskjellen på gitarene om der er noen? Både utseende messig, kvalitet og forandringer? Vet GH5 ikke er kommet ut i salg ennå men vet om flere folk har prøvd spillet allerede. Og om noen vet at et av spillene kommer på tilbud i nærmeste framtid (om 1 uke) så si ifra da :)

På forhånd takk!

-Fredrik

Videoannonse
Annonse
Tenkte lage en egen tråd men spør i denne:

Kan man bruke alle instrumentene (inkl mic) fra GH med Rockband? Og funker det motsatt vei også?

Tror det skal gå helt fint.

Jeg skal kjøpe Guitar Hero 5 ink. gitar men hvor er det billigst? Og burde jeg vente til mandag da en ny tilbudsuke begynner? Og burde jeg kjøpe World Tour(kun spillet) hos elkjøp til 99 kr.?

• 2 uker senere...

Instrumentene passer om hverandre ja. Jeg har ikke noen erfaringer med GH5-instrumentene men om de er like dårlige som de som var med Guitar Hero: World Tour så hadde jeg styrt unna! Sangutvalget er også enormt forskjellig så det er vel verd å spandere på seg Rock Band i tillegg uansett om du vil ha GH5. Det er over 1000 sanger tilgjengelig på Rock Band før året er omme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...