Fjoslen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei, har bestemt meg for å kjøpe Guitar Hero til PS3'en. Tenkte på å forhåndsbestille GH5 med gitar, også kjøpe GH:WT på elkjøp til 99 kr. vil havne på en 1000 kr. for alt dette, men vil nok spare litt om jeg kjøper GH:WT med gitar også da kun stand alone GH5. Hva er egentlig forskjellen på gitarene om der er noen? Både utseende messig, kvalitet og forandringer? Vet GH5 ikke er kommet ut i salg ennå men vet om flere folk har prøvd spillet allerede. Og om noen vet at et av spillene kommer på tilbud i nærmeste framtid (om 1 uke) så si ifra da På forhånd takk! -Fredrik Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tenkte lage en egen tråd men spør i denne: Kan man bruke alle instrumentene (inkl mic) fra GH med Rockband? Og funker det motsatt vei også? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Tenkte lage en egen tråd men spør i denne: Kan man bruke alle instrumentene (inkl mic) fra GH med Rockband? Og funker det motsatt vei også? Tror det skal gå helt fint. Jeg skal kjøpe Guitar Hero 5 ink. gitar men hvor er det billigst? Og burde jeg vente til mandag da en ny tilbudsuke begynner? Og burde jeg kjøpe World Tour(kun spillet) hos elkjøp til 99 kr.? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Instrumentene passer om hverandre ja. Jeg har ikke noen erfaringer med GH5-instrumentene men om de er like dårlige som de som var med Guitar Hero: World Tour så hadde jeg styrt unna! Sangutvalget er også enormt forskjellig så det er vel verd å spandere på seg Rock Band i tillegg uansett om du vil ha GH5. Det er over 1000 sanger tilgjengelig på Rock Band før året er omme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå