tjotr Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Når jeg går på internett på stasjonær pc-en og taster inn en hvilken som helst nettside kommer dette opp: Your request was denied because of its content categorization. Har ikke noe problemer med internett på bærbar-pc eller iPhone. Tror derfor dette ikke har noe med nettet på pcen å gjøre. Har prøvd forkjellige netttlesere og MSN eller andre nettdrevne programmer fungerer heller ikke. Nettet fungerer altså ikke i det hele tatt på stasjonær pcen. Noen som har peiling på hva dette kan skyldes og som har en løsning på problemet? Endret 8. september 2009 av tjotr Lenke til kommentar
emva Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Høres ut som noen har slått på brukerkontroll, enten det eller har du en webfiltreringsserver i nettet. "denied because of its content categorization" Her er det et program som analyserer trafikken fra datamaskinen din og utifra et sett med regler så bestemmer den seg for at du ikke får lov til å se websider. Vi har et sånt program på jobben vår. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takker så mye for svar Har du noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Kan virkelig et program stenge all internetttilgang på en PC? Lenke til kommentar
emva Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her er noen tips. Sjekk om du har: 1.Brannmur på datamaskinen din, slå den av. 2.Antivirus på datamaskinen din, slå den av. (noen ganger er antivirus og brannmur samme program) Slå de på om det ikke fungerer. 3.Noen andre programmer på datamaskinen som du mistenker har noe med saken å gjøre (søk på google for å finne ut hva de gjør) Det er vel egentlig de tips jeg kan gi på stående fot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå