DanieI Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Lurte på om noen var interresert i å lage meg et så bra oppsett som mulig til en gaming pc, vis du har noen spørsmål er det bare å spørre Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Lurte på om noen var interresert i å lage meg et så bra oppsett som mulig til en gaming pc, vis du har noen spørsmål er det bare å spørre budsjett? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Lurte på om noen var interresert i å lage meg et så bra oppsett som mulig til en gaming pc, vis du har noen spørsmål er det bare å spørre budsjett? Helst ikke så mye over 10000 Lenke til kommentar
aenima Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Skal du bygge den selv? Har du noe fra før? (kabinett, keyboard, mus, dvd spiller, hd) Tror dette oppsettet kan være noe, men kan fort bli et par tusen dyrere om du trenger noe av det som er nevnt over. Handlevogn i5 Satt opp ett til, med alt som trengs. (uten os) Handlevogn C2D E8400 edit fikset urlene Endret 8. september 2009 av aenima Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Skal du bygge den selv? Har du noe fra før? (kabinett, keyboard, mus, dvd spiller, hd)Tror dette oppsettet kan være noe, men kan fort bli et par tusen dyrere om du trenger noe av det som er nevnt over. Handlevogn i5 Får opp at jeg ikke har tilgang til den handlevogna :/ Skal få hjelp til å bygge av en jeg kjenner , jeg har mus,tastatur og skjerm så jeg trenger alt annet som er nødvendig Endret 8. september 2009 av turbolax Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Sorry for det der xD Endret 8. september 2009 av Pantertante Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Skal du bygge den selv? Har du noe fra før? (kabinett, keyboard, mus, dvd spiller, hd)Tror dette oppsettet kan være noe, men kan fort bli et par tusen dyrere om du trenger noe av det som er nevnt over. Handlevogn i5 Satt opp ett til, med alt som trengs. (uten os) Handlevogn C2D E8400 edit fikset urlene En ting som plager meg er at oppsettet ikke kan kjøpes fra bare en side , er dette noe du kan gjøre med eventuellt bytte ut noen av tingene? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) http://www.komplett.no/k/cart.aspx Tror dere at denne maskinen drar WoW på ultra og css på fult? Lag deg en ny tråd, det er frekt og kapre andre sine tråder! OT: du har oppgitt feil link. Edit: Glemte vist oppsettet jeg hadde laget. Her er et forslag, du kommer til og kjøre Crysis ekstremt bra med dette oppsettet! Endret 8. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 http://www.komplett.no/k/cart.aspx Tror dere at denne maskinen drar WoW på ultra og css på fult? Lag deg en ny tråd, det er frekt og kapre andre sine tråder! OT: du har oppgitt feil link. Edit: Glemte vist oppsettet jeg hadde laget. Her er et forslag, du kommer til og kjøre Crysis ekstremt bra med dette oppsettet! Ohh shit xD!! Feil tråd xD Sorry you guys xD Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilke av oppsettene er best ? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Okei folkens jeg må ha et litt strammere budsjett helst 7000-8000kr gjør ikke noe vis det kommer litt over. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Okei folkens jeg må ha et litt strammere budsjett helst 7000-8000kr gjør ikke noe vis det kommer litt over. Da er det nok bedre å bygge selv.. ;D Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=104270, viss det enda blir for dyrt kan du gå fra Antec Nine Hundred til Antec Three Hundred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå